תיעוד מהסרטים



בעל עסק מראשון לציון שהעביר צילומים שבהם נראים 2 גברים גונבים אופנוע הופתע לשמוע שהתיק סגור.

מה עוד צריך אזרח לעשות? בעל עסק מראשון לציון שהעביר צילומי אבטחה שבהם נראים שני גברים גונבים את האופנוע שלו, הופתע לשמוע שהתיק סגור. המשטרה: בעקבות העברת הסרטים, תיק החקירה נפתח מחדש

איציק, בעל עסק באזור התעשייה בראשון לציון, חשב שעשה הכל כדי לשמור על האופנוע החדש שלו. הוא החנה אותו צמוד למרכז מסחרי, רכש מנעול לגלגלים ואף כיוון לעברו שבע מצלמות אבטחה. אבל כל אלה לא הרתיעו צמד גנבים מקצוענים שנפשם חשקה באופנוע.

איציק הגיש תלונה במשטרת ראשון לציון ולאחר מכן, במשך מספר ימים, עבר על כל צילומי האבטחה של המרכז המסחרי וגילה איך במשך שלושה ימים ניסו הגנבים, באור יום ולעיני אזרחים, לגנוב את האופנוע ששוויו 20 אלף שקלים. לבסוף הם הצליחו לבצע את זממם, לאחר שהתניעו את האופנוע, שברו את המנעול והחליפו את הגלגל.

"כשראיתי שהכל מצולם, הייתי בטוח שהמשטרה תשמח לקבל את החומרים, אבל כשהגעתי אמרה לי החוקרת שהתיק כבר נסגר", סיפר איציק ל-ynet. "הייתי בהלם. אמרתי לה, הנה צילומי הווידאו, אני

משאיר לך אותם. אפשר לזהות את הגנבים. אבל עד עכשיו לא שמעתי מהם. אני לא יודע מה צריך בנאדם לעשות יותר מזה. עשיתי את המקסימום, אבל גם זה לא מספיק". לדבריו, כבר עם הגשת התלונה סיפר במשטרה כי יש מצלמות אבטחה במרכז המסחרי.

דוברת מרחב שפלה, רב-פקד לאה זוהר, מסרה בתגובה: "תיק החקירה נפתח מחדש לאור העברת סרטי הצילום מהמתלונן. נעשות פעולות חקירה על מנת לאתר את החשודים". לעניין טענתו של המתלונן בדבר העברה מוקדמת של סרטי הצילום, אמרה הדוברת כי העניין ייבדק.

קרדיט: אלי סניור  Ynet

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה