נקמת המנקה שפוטר



גנאדי גגרין חשוד שהתחפש לאשה, הצטייד במטריה, שב לבניין שממנו פוטר, והיכה במשך דקות בני זוג מבוגרים.

גנאדי גגרין חשוד שהתחפש לאשה, הצטייד במטריה, שב לבניין שממנו פוטר, והיכה במשך דקות בני זוג מבוגרים עד זוב דם. הוא חשד שהם הובילו לפיטוריו.

המנקה המבוגר שפוטר החליט לסגור חשבון: משטרת ראשון-לציון עצרה היום (ד') את גנאדי גגרין, בן 70, בחשד שתקף באכזריות זוג מבוגרים בבניין שבו עבד, משום שגרמו לפיטוריו כמנקה מדרגות לפני כשנה. באמצעות תחפושת ומטריה הוא הלם בהם שוב ושוב, וגרם להם חבלות קשות. השניים פונו לקבלת בבית החולים.

עד לפני כשנה הועסק גגרין כמנקה מדרגות של בניין המגורים בראשון לציון, ובמהלך עבודתו סבל לטענתו מהערות בלתי פוסקות של שכנים על צורת הניקיון שלו. בסופו של דבר הופסקה עבודתו. על אף גילו המבוגר ראה גגרין בעצם הפסקת עבודתו השפלה גדולה.

בהשראת פורים ארגן לעצמו גגרין תחפושת מלאה של אשה, כולל פאה נוכרית. אתמול בבוקר החליט לארוב לבני הזוג, בשנות ה-70 לחייהם, המתגוררים בחדר המדרגות של הבניין, כשהוא מצויד במטריית ברזל. בסביבות השעה 08:30, כשהשניים פתחו את הדלת ויצאו מביתם, התנפל עליהם, והחל להכותם באכזריות. הוא היכה בהם במשך דקות ארוכות, תוך שהוא מפיל אותם לקרקע וחובט בהם עד זוב דם.

"הוא גרם להם חבלות קשות מאוד בכל חלקי הגוף", סיפרו במשטרה. "מדובר בשני אנשים מבוגרים, שממש עברו חוויה מצמררת". השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא, ולאחר מכן שוחררו לביתם. בני הזוג הצליחו לזהות את החשוד, ובפעילות מהירה של משטרת ראשון לציון הוא נעצר בקרבת מקום כשהוא מנסה להסתתר. בחקירתו לא ממש הסביר את מעשיו.

הבוקר האריך בית משפט השלום בעיר את מעצרו של גגרין ביום, והמשטרה מתכוונת להגיש נגדו מחר כתב אישום. נציג המשטרה, רס"ב מימון אבוטבול, סיפר בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט כי "הוא חשד באותם שכנים ובשכנים נוספים, שהם כל הזמן לכלכו אחרי שהוא ניקה".

קרדיט: אלי סניור Ynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה