כנס תעשיינים בראשון לציון



צור: "בתוך כמה שנים ראשון-לציון תהפוך למרכז העסקים החדש של ישראל".

ראש העיר, דב צור, ערך בשבוע שעבר בלשכתו כנס תעשיינים בהשתתפות מנהלי ובעלי מפעלי תעשייה בעיר. הכנס אורגן על ידי האגף לפיתוח עסקי וקידום יזמות בעירייה, בשיתוף התאחדות התעשיינים, ומנכ"ל ההתאחדות, יהודה (יודק'ה) שגב, שכיבד את המפגש בנוכחותו.

עיריית ראשון לציון והתאחדות התעשיינים מקדמות שיתוף פעולה בין העירייה לבין מפעלי התעשייה בעיר, במטרה לפתח ולשפר את השירותים הניתנים למפעלי התעשייה ולקדם הידברות בתחומי עניין משותפים.במהלך המפגש הוצגה בפני התעשיינים פעילות העירייה הקשורה למגזר העסקי והתעשייתי בראשון לציון, וכן התכניות העתידיות באזורי התעשייה.

צור הסביר, כי אחד מיעדיו המרכזיים הוא לפתח את תחום התעסוקה בתחום העיר. "למעלה מ-60% מכוח העבודה הקיים היום בעיר יוצא בכל בוקר לעבוד ולהתפרנס מחוץ לעיר. מעבר לפקקים שאנו "תורמים" לגוש דן וזיהום האוויר, ישנה פגיעה גדולה באיכות החיים של תושבי עירנו. חשוב לפתח מקומות תעסוקה ראויים ואיכותיים בעיר. אין שום סיבה שבמטרופולין מטופח ומודרני כמו ראשון-לציון, לא נצליח להביא חברות הייטק ושירותים פיננסיים" אמר צור.

צור הדגיש כי בעקבות החוסר במקומות תעסוקה ישנה פגיעה בכלכלה העירונית. "אם אדם עובד בת"א ונמצא שם שעות רבות מיומו, הוא גם אוכל שם, קונה שם בגדים וכו', וכך למעשה העסקים בראשון לציון מפסידים הכנסה. אני מתכוון לייצר מציאות חדשה בראשון-לציון, עיר שתהיה אטרקטיבית לא רק בהיבט של דיור אלא גם בהיבט של חינוך ושיפור היצע התעסוקה בעיר, היי-טק ושירותים פיננסיים. אם נצליח להקים כאן מרכזי תעסוקה, העסקים בראשון לציון רק ירוויחו".

ראש העיר הציג בפני התעשיינים את המתחמים שבכוונתו לפתח כמרכזי עסקים מתקדמים ואמר "אנו כבר רואים ברכה בעמלנו, הבנק הבינלאומי החליט להעביר את מרכז המחשוב שלו למרכז העסקים שורק, ואנו מאוד שמחים על כך".

צור הדגיש כי העירייה פועלת ל"משיכת" חברות מהגדולות והחשובות במשק לעיר. "ראשון לציון מציעה לעסקים כיום שטחי תעסוקה ברמה גבוהה, נגישות מעולה, רמת ארנונה סבירה וציבור אוכלוסייה ברמה סוציו-אקונומית גבוהה ואני יכול לבשר שאנחנו בשלבים מתקדמים עם גופים גדולים שכבר עושים צעדים ראשונים למעבר לראשון לציון".

מערכת Rishon4U מזמינה אותך להוסיף את תגובתך >>


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה