ניצן גם רצה ביה"ס שש-שנתיים.



כבר לפני עשר שנים ( בינואר 2000)ביקש מאיר ניצן לעבור לבתי ספר שש-שנתיים.

כבר לפני עשר שנים ביקש מאיר ניצן לעבור לבתי ספר שש-שנתיים. בינואר 2000 פרסם ראש העיר הקודם, מאיר ניצן, תכנית אב לפיתוח מערכת החינוך בראשון לציון. בפרק ההמלצות, תחת תת-סעיף בתי ספר על-יסודיים, נכתב כי ההמלצה היא "לפתח את המגמה של בתי ספר על יסודיים מקיפים שש-שנתיים, שיאפשרו רצף לימודים וצמצום מעברים בין המוסדות..."

גורמים בעירייה אומרים כי המשמעות העיקרית של הנייר היא שכבר לפני עשר שנים ישבו אנשי חינוך מוערכים על המדוכה, ובראשם פרופ' דוד חן, וגם הם הגיעו למסקנה כי המבנה הנכון ביותר למערכת החינוך העל-יסודית בעיר הוא המבנה השש-שנתי.

עוד אומרים בעירייה כי הנייר מוכיח ללא כל ספק מי  שיקר לציבור, כשאמר שמעולם לא נשקלה אפשרות המעבר למבנה שש-שנתי, ומי אמר לציבור את האמת. כל אותם אלו שקפצו מיד וטענו נגד ראש העיר, מוכיחים כי הכל פוליטי, הם בהחלט לא פועלים מתוך רצון לשפר את מערכת החינוך בעיר אלא מחפשים טרמפ פוליטי ומשתמשים בתכנית החינוך כדי לנגח את ראש העיר.  

בסביבת ראש העיר אומרים כי אין להם כל כוונה לעסוק בטענות של כל מיני "לשעברים", שמחפשים את דרכם חזרה לזירה הפוליטית, באמצעות ניגוח תכנית החינוך, אך בהחלט מבקשים להתייחס לדברים ברמה העניינית: "המעבר למבנה שש-שנתי הוא צעד חיוני למערכת החינוך העירונית, הוא יביא לשיפור ההישגים הלימודיים של תלמידי העיר, יסייע להקטנת כמות התלמידים בכיתות ויעניק לכל תלמידה ותלמיד הזדמנות שווה להצליח".

"במקביל", מדגישים בעירייה, "אנו ממשיכים להגדיל את ההשקעה העירונית בכל תלמיד ופועלים ליצור סביבת לימודים תומכת, הכוללת תגבור בשעות הוראה, תמיכה באוכלוסיות הזקוקות לסיוע ויצירת התנאים הפיזיים הטובים ביותר ללמידה".

ראש העיר, דב צור: "אנו בפתחה של דרך ארוכה, אך אני מאמין כי במעלה הדרך ההשקעה הרבה תניב פירות ותציב את ראשון לציון בחזית המפה החינוכית בישראל".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה