סינמה סיטי ראשון לציון נפתח בחמישי הקרוב



ביום חמישי הקרוב (18/3/10) יפתח מרכז הבידור והבילוי הגדול בעולם, סינמה סיטי ראשון לציון.

ביום חמישי הקרוב (18/3/10)  יפתח מרכז הבידור והבילוי הגדול בעולם, סינמה סיטי ראשון לציון בהשקעת ענק של 450 מיליון שקלים. הפרויקט הוכרז לראשונה קצת לפני אמצע 2004, אך יצא לדרך רשמית ב-2007 עם יעד לפתוח באוגוסט 2008. עם זאת, כמובן, העניינים התעכבו, וכאמור המתחם יפתח רשמית ביום חמישי הקרוב.

 
 סינמה סיטי ראשון לציון -המסך הכי גדול במתחם הוא גם הגדול בארץ - 22 מטר רוחבו ו־14 מטר גובהו.

הקומפלקס משתרע על שטח של 30 דונם הכוללים שטח בתי קולנוע ומסחר של 45,000 מ"ר; 26 אולמות קולנוע ותיאטרון ,4000 מקומות ישיבה, עיצוב מרהיב וטכנולוגיה מתקדמת מסוגה המציבים סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי בארץ.

לראשונה בארץ מתחם דיגיטלי מעוצב, הנשלט ממרכז בקרה אחד עם אקוסטיקה מדהימה ואטרקציות רבות נוספות כגון אולמות ילדים, אולמות אימה, אולמות לסרטים רומנטיים ולסרטי פעולה, אולמות VIP, פארק היורה, רכבות מהחניה למתחם ועוד....

 
 סינמה סיטי ראשון לציון - ייחודו של המתחם הוא בחלוקת אולמות הקולנוע לפי ז'אנר קולנועי

בקומפלקס 23 בתי-קפה, ברים, מסעדות ודוכני מזון ו-38 חנויות קונספט שונות. בין המסעדות ובתי-הקפה שיפעלו במרכז ניתן למנות את מסעדת מוזס, ג'אפניקה, ג'ירף, קפה-קפה, קפה לנדוור, ארומה והבר האירי. כמו כן, בין החנויות שיפתחו במרכז בולטות חנות טויס אר אס, שתשתרע על 1,500 מ"ר בשתי קומות, וכן חנות אליטל, שתשתרע על 1,200 מ"ר. בנוסף, מתכננים בחברת גזית ישראל להקים מעין 'פארק היורה' – פארק מוצגי דינוזאורים בגדלי 10 עד 20 מטרים ריבועיים.

G סינמה סיטי נבנה בצמוד למרכזים המסחריים G1 ו-G2 של החברה, סמוך לשדרות משה דיין בראשון לציון. בגזית ישראל מצפים להכנסות גובה 35 מיליון ש"ח בשנה.

סינמה סיטי ראשון לציון - באולמות ה־VIP מוצעות ספות זוגיות עם משענת חשמלית מתכווננת.

 

ייחודו של המתחם הוא בחלוקת אולמות הקולנוע לפי ז'אנר קולנועי לאולמות ילדים, אימה, סרטים רומנטיים, סרטי פעולה, אולמות VIP ועוד. לקראת פסח יוצגו מחוץ למתחם ארבע מכוניות פורמולה 1 ובובות דיסני.

בעלי המתחם מתגאים בעיקר באולם הזכוכית, טכנולוגיה חדשנית של ליאון אדרי, מבעלי "לינאו סינמה" המחזיקה בסינמה סיטי, שבה הושקעו 4.5 מיליון שקלים. באולם זה המושבים מונחים על רצפת זכוכית, שמתחתיה "תהום" של 14 מטרים. מתחת למושבים נפרס מסך, שתחילתו בקצה המסך הראשי והוא עובר מתחת למושבים. המסך התחתון מופעל במהלך הסרט בהתאם לאפקטים, ויוצר תחושה שהצופה נמצא בתוך הסרט עצמו. הסרט הראשון שיוצג באולם הוא סרט תלת־המימד "אווטאר". מחיר כרטיס לאולם הזכוכית יהיה 50 שקלים לעומת 37 שקלים, מחיר כרטיס רגיל.

 סינמה סיטי ראשון לציון - 26 אולמות קולנוע ותיאטרון ,4000 מקומות ישיבה, עיצוב מרהיב וטכנולוגיה מתקדמת מסוגה

המסך הכי גדול במתחם הוא גם הגדול בארץ - 22 מטר רוחבו ו־14 מטר גובהו. באולמות ה־VIP מוצעות ספות זוגיות עם משענת חשמלית מתכווננת. באולמות הביזנס קלאס ניתן לשבת בכיסאות מתכווננים. מחיר התענוג באולמות המפנקים: 120-90 שקלים לכרטיס, כולל שתייה ואוכל.

מערכת Rishon4U מזמינה אותך להוסיף את תגובתך >>
     
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה