סיבוב שבת בחברת הדינוזאורים



רבבות מתושבי ראשון לציון ניצלו את היום החמים כדי להציץ בפלא העירוני החדש המכיל 26 בתי קולנוע מהחדישים בעולם.

רבבות מתושבי ראשון לציון ניצלו את היום החמים כדי להציץ בפלא העירוני החדש המכיל 26 בתי קולנוע מהחדישים בעולם, מתחם בילוי ענק הכולל מסעדות, פאבים, בתי קפה וחנויות סטיילינג, אך את האטרקציה החזותית גנבו דמויות ענק של דינוזאורים שעמדו להן מגודרות בחזית הבניין ועוררו גל של פליאה בקרב המתבוננים הסקרנים שהתגודדו מסביב למיני פארק היורה שעדיין נמצא בשלבי הקמה.

הסינמה של ראשון לציון-  פארק היורה המכיל 67 דמויות של דינוזאורים וכולל שתי רכבות שיובילו את הקהל מהחניונים לכניסה למתחם. (צילום: אבי קקון)

אל גל הצרכנות הצרחנית שפקד אותנו בשבועות האחרונים,  בין מהומת איקאה לסערת H&M, נוסף אמש גם סיפור הפרברים הגדול, הסינמה של ראשון לציון. בדיוק בנקודת האמצע של ישראל, הסינמה סיטי ממוקם בראשון לציון מערב בין הקניונים ומרכזי הקניות הרבים הפזורים סביבו.

באולמות האהבה אפשר יהיה להרים את משענת הידיים כדי להתנשק, באולמות הילדים יש מיקי מאוס על כל כיסא, במחלקת העסקים אפשר לשקוע בכורסת העור הרכה ולהירדם חרש, הכל גימיקים שנועדו להציל ענף שנראה עד לא מזמן אבוד.

הסינמה של ראשון לציון- אולם זכוכית בו המושבים מונחים על רצפת זכוכית ומתחתם נפרס מסך נפרד המופעל לסירוגין במהלך הסרט. (צילום: אבי קקון)

מרכז G - סינמה סיטי ראשון לציון כולל 26 אולמות קולנוע וארבעה אולמות תיאטרון המציעים 4,000 מקומות ישיבה, 17 מסעדות, בתי קפה וחנויות.

מה מחכם לכם בסינמה סיטי ראשון לציון?

» אולם זכוכית בו המושבים מונחים על רצפת זכוכית ומתחתם נפרס מסך נפרד המופעל לסירוגין במהלך הסרט.
» פארק היורה המכיל 67 דמויות של דינוזאורים וכולל שתי רכבות שיובילו את הקהל מהחניונים לכניסה למתחם.
» אולמות מיוחדים לזוגות אוהבים עם הדפסים רומנטיים על המושבים והקירות.
» אולמות מותאמים לילדים עם הדפסי מיקי מאוס על הכיסאות ותמונות של סרטי ילדים מוכרים על הקירות. בני הנוער יוכלו לשבת באולמות המיועדים לשידורי סרטי אימה, עם רמקולים מובנים בכיסאות להעצמת האפקטים.
» שלושה אולמות VIP עם ספות יחיד, ספות זוגיות ומשענת חשמלית מתכווננת.
» אולם "ביזנס" בו כסאות מרווחים, משענות שיורדות לאחור ושירות מלצרים.
» 350 פלזמות ורצפה המורכבת ממסך טלויזיה ענק.  

הסינמה של ראשון לציון- שלושה אולמות VIP עם ספות יחיד, ספות זוגיות ומשענת חשמלית מתכווננת. (צילום: אבי קקון)

חצי מיליארד שקל עלה הקומפלקס, קניון כמעט בלי אף חנות שנושאת שם עברי למטה, וקולנוע, המון קולנוע, למעלה. המוני הילדים שכבר צבאו אמש על הקופות, טובעים בדליי הפופקורן הגדולים ממידותיהם, אבל זה בדיוק מה שיציל את התעשייה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה