חשד: חוטפי הנשקים מעורבים בניסיון רצח



מחקירת החוליה עולה החשד כי חלק מחבריה מעורבים בניסיון הרצח של ניסים שרם מראשל"צ .

חקירת החוליה שחטפה כלי נשק מחיילי צה"ל תוך שימוש באלימות קשה העלתה כי חלק מחברי החוליה שנחשפה היום (ד') מעורבים גם בניסיון הרצח של תושב ראשון ציון ניסים שרם, 31.  

מהחקירה עולה כי לאחר שחברי החוליה פרצו לביתו של שרם בעיר, התפתח מאבק בין בעל הדירה וחברתו לבין הפורצים, אשר במהלכו ירו הפורצים בשרם בניסיון לרצוח אותו. חוקרי ימ"ר מרכז בפיקודו של נצ"מ אבי נוימן בשיתוף חוקרי השב"כ חשפו את זהותם של ארבעת החשודים במעורבים בניסיון הרצח. מדובר בשני ערבים ישראלים וכן בשני יהודים תושבי חולון.

תחילתה של הפרשה ב-22 לאוקטובר שנה שעברה. שרם וחברתו לחיים שבו מבילוי לביתם שבראשון לציון. זמן קצר לאחר שנכנסו לדירה שמעו השניים קולות מכיוון הסלון. ניסים שרם, קם ממיטתו והבחין במספר פורצים שהיו בסלון. הוא החל להיאבק איתם ובשלב מסוים לאחר שהם הכניעו אותו, כשהוא שכוב על הרצפה, שלף אחד מהם אקדח וירה מטווח אפס בבטנו.

"הכדור החטיא במילימטרים את העורק"

"רק בדרך נס זה לא הסתיים ברצח, אלא בפציעה אנושה", אמר קצין בכיר בימ"ר מרכז. "הכדור החטיא במילימטרים את העורק הראשי ואת הלב". מיד לאחר ניסיון הרצח, הצמיד אחד הפורצים את האקדח לראשה של חברתו של שרם ודרש ממנה את הכסף שהיה בבית. היא מסרה לו כמה מאות שקלים והפורצים נמלטו מהמקום.

"מהחקירה שלנו התברר כי כנופיית הפורצים קיבלה מידע כי בבית כסף רב ולכן החליטו לבצע את הפריצה, אך הופתעו על ידי בני הזוג", אמר נצ"מ אבי נוימן.

חברי הכנופיה נעצרו לפני כשבוע על ידי אנשי השב"כ וימ"ר מרכז ומעצרם הוארך על ידי בית המשפט בראשון לציון. על מעצרם הוטל צו איסור פרסום ובשעה האחרונה לבקשת המשטרה והשב"כ הוסר הצו.

קרדיט: אבי אשכנזי ונתיב נחמני nrg.co.il
בתמונה: החשודים בגניבת כלי הנשק בהארכת מעצרם צילום: אלכס רוזקובסקי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה