האם הכריחו את רמי דואני להתפטר?



סערה בעיריית ראשל"צ: מנכ"ל החברה הכלכלית רמי דואני, התפטר בעקבות יחסיו הגרועים עם יו"ר החברה , יוסי שניר.

מנכ"ל החברה הכלכלית בראשל"צ, רמי דואני, התפטר השבוע בעקבות יחסיו הגרועים עם יו"ר החברה , יוסי שניר. גורמים פוליטיים מאשימים: הכריחו אותו להתפטר.

רמי דואני, מנכ"ל החברה הכלכלית של ראשון לציון בשמונה השנים האחרונות, התפטר השבוע מתפקידו. "אם יו"ר ומנכ"ל לא בדיוק משדרים על אותו גל אז כדאי שאני אלך", אמר בהקשר ליחסיו המעורערים עם יו"ר החברה, יוסי שניר. סמנכ"ל החברה, אל"מ (במיל') ניצן פלג, ימונה כממלא מקום עד למינוי מנכ"ל קבוע.

דואני החל לעבוד בעירייה כמנהל מדור הספורט לפני כעשרים שנה. הוא טיפס במעלה התפקידים, היה ממקימי החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, בשנת 1999 מונה לסמנכ"ל החברה הכלכלית ובשנת 2002 מונה למנכ"ל החברה.

לפני כארבעה חודשים עלו יחסיהם של דואני ושניר על שרטון ומאז ההדורים לא יושרו. מקורבים לפרשה מספרים כי לפני מספר חודשים החליט ראש העירייה, דב צור, לפטרו באופן מפתיע. לאחר התערבותו של יו"ר הקואליציה, ציון כהן, חזר בו צור, אך עם זאת הוחלט כי בהמשך יודיע דואני על התפטרותו. גורם פוליטי נוסף אמר השבוע כי על דואני הופעלו לחצים להתפטר.

דואני עצמו מכחיש את הדברים ואומר: "אני לא מתמודד עם שמועות, אלא רק עם המציאות".

ומה המציאות?
"זה לא סוד שלקראת סוף 2009 הייתה לי היתקלות עם שניר, והיה ברור שאי אפשר להמשיך כך".

איזו היתקלות?
"אני לא רוצה להיכנס לזה. מתוך אחריות לפרויקטים גדולים כמו פתיחת הכביש באיקאה נשארתי בתפקיד עד לסיומם. פיתחתי עבודות לחמש-שש השנים הקרובות עם צפי הכנסות של 800 מיליון שקל. אני חושב שבאמת הבאתי את החברה לשיא, ומאחר והרגשתי שזה מפעל חיים דאגתי לכך שהחברה תמשיך לתפקד עוד מספיק שנים בלעדיי".

למה דווקא אתה עוזב ולא יוסי שניר?
"זו שאלה טובה, אבל אני לא יכול לענות לך עליה. אולי מפני שהיו"ר הוא בכיר מהמנכ"ל".

יש כבר מחשבות על ההמשך?
"יש לי הרבה הצעות, גם מהשוק הציבורי וגם מהשוק הפרטי. בחודש הקרוב אחליט לאן אני הולך. אני מקווה שאבחר נכון".

צור הודה השבוע לדואני על שירותו רב השנים, ואמר כי דואני תרם רבות לפיתוח החברה הכלכלית ולפיתוח השכונות החדשות בעיר.

חבר האופוזיציה, אסף דעבול, מסר בנושא: "צר לי שרמי דואני נאלץ לעזוב את התפקיד בחברה בה הוא עשה חיל. כל חטאו שהיה ביחסים טובים עם ראש העירייה הקודם. כל אדם שנדף ממנו ריח של ניצן פוטר או עזב תפקידו". 

קרדיט: שחר חי nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה