מתגייסים להציל את טומי איוונוב



עלות הטיפול הוא $350.000 - מחלה זו היא פצצה מתקתקת בתוך גופו של טומי איוונוב ואין לו זמן רב לחכות.

לאחר שהחלים פעמיים מהמחלה, תקף הסרטן הנדיר שוב את טום איוונוב, תלמיד בכיתה ז' ממקיף ח'. כעת, טום מוכרח לעבור טיפול יקר בארה"ב על מנת להשאר בחיים.

חבריו של תום מעידים על ילד מקסים, אופטימי, מצטיין בלימודים, צנוע,שלא מבקש אף פעם טובות או הקלות. עד כה לא ידעו דבר בבית הספר על המחלה אך לאור החמרת מצבו והצורך בסכום אדיר, הוא הסכים להיחשף.

טום (בשם החיבה שלו: טומי), הוא ילד שאוהב את החיים ורוצה להיות בריא כמו כולם. לשחק במחשב, לשחק כדורסל ומחכה לבר המצווה שלו בעוד כחודש. החלום של טום הוא להיות רופא כשיהיה גדול. לצערינו, טום נאלץ להיעדר מביה"ס עקב מצבו הבריאותי, ולמרות זאת קיבל תעודת הצטיינות. טומי הולך אחר חלומותיו ולא מרפה מהם.

הסיפור העצוב של טום

לפני כארבע שנים (8.2006) התגלתה אצלו המחלה הנוראית EWING SARCOMA. בשלב מוקדם נראתה כגידול קטן בקרסול. לפי הסטטיסטיקה הרפואית סיכויי ההחלמה היו כ-80%. טומי עבר דרך ארוכה וקשה של אשפוזים, כימותרפיה חזקה, ניתוחים והקרנות שטלטלו אותו בין תקווה לייאוש.לאחר כשנה טום הוכרז כילד בריא שעבר את המחלה.

לאחר כחצי שנה התגלו בריאותיו של טומי מספר גרורות, ושוב הוא נכנס לסדרת טיפולים, ביניהם ניתוח חזה מסובך וכן השתלת מח עצם. טומי חשב שניצח את המחלה. לאחר מספר חודשים התגלו גרורות חדשות נוספות בריאותיו.

התקווה האחרונה של טום

כיום, לרפואה בישראל אין מה להציע לטומי. הסיבה לכך היא שגופו עמיד לכימותרפיה ולטיפולים שישנם בארץ.
התקווה היחידה של טומי נמצאת בארה"ב. שם יש טיפול ביולוגי חדש (קיים כ-3 שנים) עם תוצאות טובות מאוד למחלה, וילדים שהיו במצב דומה, נמצאים ללא סימני המחלה כיום.

עלות הטיפול הוא $350.000  (כרטיס כניסה לב"ח MEMORIAL SLOAN KETTERING,)וזה הסיכוי היחיד לבריאות של טום!!! מחלה זו היא פצצה מתקתקת בתוך גופו של טומי ואין לו זמן רב לחכות.

מתחננים הוריו של טום: "עזרו לנו להציל את הנסיך שלנו! , אני ובני המשפחה לעולם לא נשכח ונברך על כל תרומה – קטנה כגדולה, ומאחלת לכם ולבני משפחתכם שתזכו בבריאות ואריכות ימים".

כל מי שמעוניין לעזור יכול לפנות לשמחה עזר - 0506622970

ניתן להעביר תרומות ישירות אל הקרן ע"ש "חברים עבור טום רפאל איוונוב"
בנק פועלים, סניף 681, ח-ן 604875

ניתן לתרום גם באמצעות SMS
סמסו עכשיו 10 למספר 
6888 תרמו 10 שקלים
ובכך תהיו שותפים להצלת חייו!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה