הנאשם ברצח משפחת אושרנקו כפר באישומיו



דמיאן קרליק, הנאשם ברצח בני המשפחה בראשון לציון לפני כחצי שנה, כפר באישומים המיוחסים לו.

דמיאן קרליק, הנאשם ברצח בני המשפחה בראשון לציון לפני כחצי שנה, כפר באישומים המיוחסים לו. עורך דינו הדגיש בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, כי מרשו אמנם יצא למצרים לחופשה אולם הוא לא ביקש להימלט מן הארץ. הוא גם ביקש להסיר את החיסיון שהוטל על האופן שבו קרליק נעצר.

קרליק הודה בדיון בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כי השתתף בהלוויתם של בני המשפחה ואף כי נסע פעמיים למצרים לאחר הרצח, אולם לדבריו הנסיעות היו לצורך חופשה ולא היו קשורות לרצח.

עורך דינו ציין כי מרשו יצא לטאבה לחופשה ולא ביקש להימלט מן הארץ, ואף ביקש להסיר את החיסיון שהוטל על האופן שבו קרליק נעצר.

כתבי האישום נגד קרליק הוגשו במהלך חודש נובמבר בשנה שעברה. על פי כתב האישום "קרליק חש מושפל מעצם הפיטורים ממקום עבודתו אצל משפחת אושרנקו. כתוצאה מכך, פיתח הנאשם שנאה ואיבה בעיקר כלפי דמיטרי אושרנקו".

"בפתח חדרה, ניסתה לודמילה להדוף את הנאשם ממנה תוך שהיא זועקת לעזרה", נכתב עוד בכתב האישום. "אז דקר אותה הנאשם עמוקות בבטנה. ואמר לה כי עשה כן מאחר שהתנגדה לו". על פי האישום קרליק אמרה ללודמילה אושרנקו "לא באתי לקחת אותך".
 
 פרסום דקירתם למוות של שני ילדי משפחת אושרנקו גם מתוארת באישום החמור. "הנאשם פנה למיטת נתנאל, לפת את צווארו בידיו בחוזקה, חנק אותו למוות וגרם לו לשבר בגולגולות ובזרוע השמאלית בכך שחבט בו בחוזקה או הטיחו בחוזקה בקיר או ברצפה. לאחר מכן, המשיך הנאשם ודקר את גופת נתנאל 8 דקירות עמוקות בבית החזה ובגב. מעשיו של הנאשם הביאו למותו המיידי של נתנאל".

"קרליק אז פנה לחדרה של רושל, שם דקר אותה 9 דקירות עמוקות בגבה, 3 מהן פילחו את גופה לעבר בית החזה ויצאו מן הצד השני. הדקירות גרמו למותה המיידי של רושל".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה