מגרש טניס או מגרש משחקים?



בסופי שבוע אין פעילות במרכז הטניס בשיכון המזרח. ילדים מנצלים זאת כדי לפרוץ למתחם, מרעישים ולפעמים גם גורמים לנזקים.

סוף שבוע לא רגוע: תושבים בשיכון המזרח בראשל"צ מתלוננים על רעש חזק שגורמים ילדים שמשחקים בסופי השבוע במרכז הטניס שנמצא בשכונה. מאמן הטניס ומנהל המתחם יהודה בן רובי שמדריך ילדים במקום, טוען כי נגרמים נזקים לציוד ולמגרש במהלך המשחקים של הילדים שפורצים למתחם.

מרכז הטניס בשכונת שיכון המזרח בראשל"צ רוחש פעילות במשך כל ימות השבוע. במקום מתקיימות תחרויות אזוריות ואנשים מחוץ לשכונה משכירים מגרשים לפי שעות ומשחקים להנאתם דרך קבע.

כמו כן משמש המרכז ללימודי טניס לילדים ולבני נוער, בהדרכתו של בן רובי. בימי שישי ובשבת מרכז הטניס שובת מפעילות ואמור להיות ריק מאדם, אבל בפועל מידי סוף שבוע מנצלים ילדים את המתחם לצרכיהם, חודרים למגרשים דרך פרצות בגדר ומשחקים על המשטח.

 על פי פניות שהגיעו אלינו פעילות הילדים במקום גורמת, פרט לרעש, גם נזק כבד למגרשים ששיפוצם דורש השקעת כספים רבה. "אני פונה למוקד העירוני הרבה מאוד פעמים ושום דבר לא עוזר", אומר בן רובי. "הם לא עושים כלום, ואנשי הביטחון לא יכולים להיכנס לשטח ולסלק את הילדים כי זה ייחשב כפריצה. לכן החלטתי להוריד את הרשתות בימי חמישי בערב כדי שלא יושחתו, אבל זה לא פיתרון".

בימים אלו עובר המתחם שיפוץ שעליו יש לתת מילה לטובה לעירייה. במקום הוצבו שני ביתני שירותים מבטון, והוחלף הגג של המבנה שבו שוכנים משרדי ההנהלה. אולם נראה שלמרות התיקונים המבורכים בעיריית ראשל"צ שכחו דווקא את הגדרות, החשובות ביותר למען השמירה על המקום.

בעיריית ראשל"צ אישרו את העובדות ומסרו בתגובה: "במסגרת שיפוץ כללי שמתבצע בימים אלה במתחם, הכולל שדרוג חדרי ההלבשה ותאי השירותים, שיפוץ המשרדים ומועדון השחקנים, נשקלת אפשרות להחליף את הגדרות. החברה העירונית, המפעילה את המתחם, פועלת בתיאום עם החברה לביטחון ולסדר ציבורי למנוע את תופעות הוואנדליזם".

בעירייה מבטיחים ואנו ניתן להם את הקרדיט שהבעיה תטופל בהמשך.

קרדיט: איתמר פליישמן  Mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה