מצלמות אבטחה במתחם חוף הים



החברה לביטחון וסדר ציבורי הציבה 17 מצלמות בחוף הים, בטיילת ובמגרשי החנייה. המטרה: קיץ שקט ובטוח למתרחצים.

עיריית ראשון לציון והחברה לביטחון וסדר ציבורי הודיעו השבוע כי בחוף הים החלו לפעול 17 מצלמות אבטחה, המחוברות לחדר הבקרה הקיים במקום ומאויש על ידי קצין הביטחון של חוף הים וצוותו. המצלמות משדרות גם לחדר הבקרה שבמוקד העירוני.

עוד נמסר כי במהלך עונת הרחצה הנוכחית תפעל במקום יחידת ביטחון חוף הים בהיקף רחב יותר המונה 20 פקחים, אשר יסיירו במקום באופן תדיר ויפעלו לשמירה על הסדר הציבורי ומניעת ונדליזם 24 שעות ביממה.

המצלמות שהחלו לפעול באזור חוף הים הן חלק מהפרויקט רחב ההיקף שיזם ראש העיר, דב צור, לרישות העיר במצלמות אשר יאפשרו פיקוח הדוק יותר לאכיפת החוק, לא רק בתחום הביטחון אלא גם בתחומים נוספים כדוגמת ניקיון, איכות הסביבה, פינוי גזם וגרוטאות, מתן פתרון מהיר לעומסי תנועה ובעיות חנייה ועוד.
 
מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני מציין כי השנה נפתח בחוף הים מרכז שיטור קהילתי, אשר פועל בעיקר בימים חמישי עד שבת. במקביל, יתוגבר חוף הים בשוטרים ומתנדבים בסופי שבוע, אשר יגבירו את תחושת הביטחון והשמירה על הסדר הציבורי במקום. נחמני: "אחד היעדים המרכזיים שהצבנו לעצמנו הוא הורדת רף האלימות והוונדליזם ברחבי העיר ושיפור השירות לתושב. בהחלט יתכן שאם כבר היו פועלות מצלמות באזור חוף הים, היו נמנעים במקום מספר מקרים של אלימות ונזק לרכוש ציבורי. המצלמות יאפשרו לנו לבצע אכיפה גם בתחומים נוספים ולספק תמונת מצב עדכנית בכל זמן נתון".
 
מחזיק תיק הביטחון במועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות: "החברה לביטחון פועלת להגברת הביטחון האישי של כל אחד ואחת מתושבי העיר. חוף הים של ראשון לציון הפך בשנים האחרונות למוקד בילוי ופנאי מרכזי המושך אליו המוני מתרחצים ומבלים, הן תושבי העיר והן מחוצה לה. אנו גאים על כך, אולם יחד עם זאת עלינו להתאים את עצמנו לכך ולתת את השירות הטוב והיעיל ביותר לתושבים בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שברשותנו. אני מאחל לכולם קיץ בטוח ומהנה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה