דחיית טענות דעבול נגד ראש העיר



משרד הפנים דחה טענות לחיוב אישי נגד ראש העיר-דעבול משך עתירה שהגיש.

משרד הפנים הודיע השבוע כי דחה טענות לחיוב אישי נגד ראש העיר, וכן, אסף דעבול משך עתירתו נגד ראש העירייה בעניין תקציב התמיכות לעמותות ספורט בעיר. שבוע קשה לאופוזיציה, בשורות טובות לראש העיר, דב צור, שקיבל השבוע מכתב מעידו צ'פניק, הממונה על החיוב האישי במשרד הפנים, בו הודיע כי לא נמצאה עילה לפתוח בהליך חיוב אישי בעניין הענקת תמיכה כספית לעמותה לקידום הכדורגל והספורט ובעניין טענות להעסקת עובדים בעירייה באופן שאינו תקין.

צ'פניק כתב, כי לאור הסבריו של ראש העיר, כי הענקת התמיכה לא הייתה בדרך של תב"ר, אלא בדרך של הגדלת תקציב העירייה וקבלת אישור משרד הפנים לכך, וכן כי העובדים נקלטו לעבודה ברשות בעקבות מכרזים - לא נמצאה עילה לפתוח בהליך לחיוב אישי בעניינים אלו. צ'פניק אף הודה לראש העיר על שיתוף הפעולה. 

בסביבתו של ראש העירייה מביעים סיפוק מהחלטת משרד הפנים ואומרים כי למרות הניסיונות להכפיש את ראש העירייה, הצדק יצא לאור והוכח כי התנהלותו הייתה ללא רבב. תהליכי ההתייעלות והמינהל התקין שנקט הביאו לעירייה הישגים משמעותיים, וביניהם, זכייה במעמד עיר איתנה וזכייה בפרס ניהול כספי תקין לשנת 2009, והם עדות לכיוון הנכון שמוביל ראש העירייה.

בתוך כך, לפני ימים אחדים הודיע חבר האופוזיציה, אסף דעבול, על משיכת עתירתו נגד ראש העירייה בעניין תקציב התמיכות לעמותות הספורט בעיר.

גורמים בסביבתו של ראש העירייה אומרים, כי השבוע הוכח שטענותיו של אסף דעבול ריקות לחלוטין מתוכן, והעובדה שהוא עצמו משך עתירתו היא עדות לכך שגם הוא יודע זאת היטב. אנחנו כבר רגילים להתנהלות ה"רוח והצלצולים" של דעבול, אך צר לנו, אומרים הגורמים, שעובדים צריכים היו לכלות שעות עבודה רבות בטיפול במכתבי הסרק שלו ובעתירות המיותרות שלו.

עוד מוסיפים בעירייה, כי משרד הפנים אמר את דברו באופן חד משמעי אודות הטענות באשר למינויים ומכרזים, וציינו: משרד הפנים דחה את אסף דעבול על הסף.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה