זימונים לבעלי עסק שמוכרים אלכוהול אחרי 21:00



בין בתי העסק שהוזהרו היו פיצוציות, חנויות נוחות בתחנות דלק וגם חנות טיב-טעם באזור התעשייה הישן.

בעקבות החלטת מועצת העיר לאסור מכירת אלכוהול לאחר השעה 21:00 : כעשרים בתי עסק בעיר קיבלו התראות  וזימונים לשימועים.
פקחי החברה לביטחון וסדר ציבורי החלו לאכוף את האיסור על מכירת משקאות משכרים בחנויות לממכר מזון החל מהשעה 21:00. כעשרים בתי עסק בעיר קיבלו התראות וזימון לשימועים לאחר שנתפסו מוכרים אלכוהול לאחר השעה 21:00. את השימועים עורכים האגף לסיור ושיטור בחברה לביטחון והאגף לרישוי עסקים ובסופם מוזהרים בתי העסק שבפעם הבאה שייתפסו ייסגרו בצו סגירה מינהלי לתקופה של 30 יום.

בין בתי העסק שהוזהרו היו פיצוציות, חנויות נוחות בתחנות דלק וגם חנות טיב-טעם באזור התעשייה הישן.

אשר חן, ראש אגף סיור ושיטור בחברה לביטחון אומר, "כי האכיפה מתבצעת בכל החנויות לממכר מזון, ללא אפליה. ברחבי העיר כבר ניתן לראות שלטים שמציבים בעלי הפיצוציות שאוסרים על מכירת משקאות משכרים אחרי השעה 21:00 ואין ספק שהאכיפה המוגברת מעבירה היטב את המסר לבעלי העסקים".

מועצת העיר קיבלה את ההחלטה במסגרת המאבק באלימות, הנובעת לעיתים קרובות מצריכה מוגזמת של אלכוהול. הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, גורמי הנוער, הרווחה והחינוך בעירייה נוקטים בפעילויות הסברה והעלאת מודעות בקרב בני הנוער והוריהם, אך במקביל חיפשו בעירייה דרך למנוע מבני נוער להשיג אלכוהול, שהיה זמין לכל דיכפין בכל שעות היממה.

ראש העיר, דב צור, אמר בישיבת המועצה: "כשבוחנים את כל מקרי האלימות האחרונים בארץ וגם בראשון לציון, רואים שלשתיית אלכוהול מוגזמת יש תרומה משמעותית. אין לנו כוונה להמתין למקרה האלימות הבא. החלטנו שאנחנו נלחמים באלימות בכל האמצעים העומדים לרשותנו, וההחלטה הזו היא חלק מהמאבק". צור הדגיש, כי "מי ששותה במידה ובמקומות המיועדים לכך לא ייפגע מההחלטה, ומי ששותה בהגזמה כי האלכוהול זמין בכל שעות הלילה, ובמיוחד בני נוער – יתקשה להמשיך ולעשות זאת".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה