בת 3 נפצעה בינוני בתאונה



נהגת שלא צייתה לרמזור אדום פגעה ברכב שחצה את הצומת במרכז העיר. כתוצאה מכך נפצעו ארבעה בני אדם מתוכם שני ילדים.

נהגת שלא צייתה לרמזור אדום פגעה ברכב שחצה את הצומת במרכז העיר. כתוצאה מכך נפצעו ארבעה בני אדם מתוכם שני ילדים בני 3 ו-12. ארבעה בני אדם בהם שני ילדים בני 3 ו-12 נפצעו הצהריים (ו') בתאונת דרכים ברחוב תש"ח במרכז ראשון לציון. על פי החשד, נהגת שלא צייתה לרמזור אדום פגעה ברכב שחצה צומת. כתוצאה מן ההתנגשות ניזוקו שני כלי הרכב.

ילדה בת שלוש שהייתה באחת המכוניות נלכדה בתוכה. צוות מד"א בסיוע שוטרים חילצו אותה מן הרכב. כל ארבעת הנפגעים פונו על ידי צוותים של מד"א לבית החולים אסף הרופא בצריפין. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

אתמול נהרגו שתי הולכות רגל בנות 54 ו-60 מחיפה מפגיעת רכב פרטי בצומת הרחובות מח"ל ופינת וורבורג בשכונת קריית שמואל בעיר, בעת שחצו את הכביש במעבר חצייה. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בשתיים פעולות החייאה, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותן.

הבוקר האריך בית משפט השלום בחיפה ביום אחד את מעצר החשודה בדריסה, יסמין אבו-קמיר. הדיון התקיים בהיעדרה של אבו-קמיר. היא מאושפזת עדיין בבית החולים רמב"ם בחיפה והרופאים קבעו כי מצבה לא אפשר לה לצאת ולהשתתף בדיון.

המשטרה מייחסת לה שורה ארוכה של עבירות חמורות, בהן הריגה, נהיגה בפסילה, חציית צומת ברמזור אדום ועוד. סנגורה, עורך הדין יוסי טורס מהסנגוריה הציבורית, אמר כי היא עדיין שרויה בהלם ואינה מסוגלת לדבר ולהיזכר ברגעי התאונה. במוצאי שבת, יתקיים דיון נוסף בהארכת מעצרה ושוב יידרשו הרופאים לקבוע האם היא כשירה להשתתף בו.

קרדיט: אבי אשכנזי ונתיב נחמני nrg.co.il 

צילום: אילוסטרציה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה