אישום: בלש בדה ראיות בניסיון להפליל חשוד

$(function(){setImageBanner('e97aedcc-525f-47bb-98bc-aa573163ceba','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,42796,'Image','');})

מפתח ש"מצא את דרכו" לקופסת סיגריות הוביל להפללתו של חשוד בפריצה.

מפתח ש"מצא את דרכו" לקופסת סיגריות הוביל להפללתו של חשוד בפריצה. לאחר שהתברר כי המפתח נמצא בכלל בארון חשמל, הוגש כתב אישום נגד הבלש שהגיש דו"ח כוזב

בלש ממרחב יפתח מואשם בבדיית ראיות בניסיון להפליל אדם. לפי כתב האישום, שהוגש היום (ה') לבית משפט השלום בראשון לציון, הוא הגיש דו"ח שלפיו מצא ברשותו של חשוד מפתח שבאמצעותו ניסה לפרוץ לדירה, אולם בפועל המפתח נמצא בכלל במקום אחר.

סעיפי האישום, שהוגש על-ידי עו"ד בתיה קוליץ מהמחלקה לחקירות שוטרים, הם בידוי ראייה, השמדת ראייה ומרמה והפרת אמונים.

החשוד שהופלל נעצר בזמן שצוות בילוש ממרחב יפתח עבד על יעד מודיעיני בבניין בראשון לציון. בשלב מסוים הוא יצא מהמעלית, והבלשים - ובהם הבלש הנאשם - הסתערו עליו. הוא נשאל לפשר מעשיו בבניין ובחיפוש על גופו נמצאה קופסת סיגריות.

במקביל, המשיכו הבלשים לבצע חיפוש בחדר המדרגות, עד שבאחד מארונות החשמל מצאו מפתח שהתאים לאחת הדירות. מכיוון שלחשוד שנתפס בבניין יש עבר פלילי בהתפרצות לבתים, החליטו הבלשים להביא אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

אולם הבלש ככל הנראה רצה להבטיח את הפללת החשוד, וטען ב"דו"ח פעולה כוזב", כפי שהגדירה זאת המחלקה לחקירות שוטרים, כי המפתח לדירה נמצא בתוך קופסת הסיגריות שהחזיק.

למזלו של החשוד, במשטרת ראשון לציון הקשיבו לטענותיו שלפיהן תפרו לו תיק, ובבירור שנערך התברר כי המפתח אכן נמצא בארון החשמל - ולא בקופסת הסיגריות. לאחר שעובדות אלו התגלו, הבלש זרק את דו"ח הפעולה לפח במטרה להעלימו, אלא שבמשטרה הבינו את חומרת האירוע, והעבירו על כך דיווח למחלקה לחקירות שוטרים.
 
קרדיט: אלי סניור  Ynet
לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה