נערכים לחופשת הקיץ

$(function(){setImageBanner('11674291-3b0d-449e-9765-da36745467cd','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,42796,'Image','');})

בחברה לביטחון יחלו החל מסוף השבוע בהיערכות מיוחדת לחופשת הקיץ, שמטרתה שמירה על הביטחון והסדר הציבורי בעיר.

בחברה לביטחון יחלו החל מסוף השבוע  בהיערכות מיוחדת לחופשת הקיץ, שמטרתה שמירה על הביטחון והסדר הציבורי בעיר במהלך חודשי הקיץ. במסגרת זו תפעיל החברה תכנית למניעת מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש (וונדליזם) .

כחלק מההיערכות מופו פניות של תושבים על הקמות רעש, וכן נאסף מידע על ידי הפקחים. העיר חולקה ל-35 רובעים, בהם ינועו 35 ניידות במשמרת, כאשר לכל רובע הוקצה צוות סיור מיוחד. צוותי הסיור האזוריים מכירים היטב את הגינות הציבוריות באזורם ואת התנהלות בני הנוער הגרים באותו אזור, יפעלו לשמירה על השקט וימנעו פגיעה באיכות החיים של תושבי השכונה.

אשתקד מצאו קברניטי החברה לביטחון כי מטרדי הרעש ומעשי הוונדליזם מתבצעים לא רק בגינות הציבוריות, אלא גם בדרך אל הגינות הציבוריות ובחזרה מהן.. לפיכך, השנה הופקו הלקחים, וברחבי העיר יוצבו פקחי סיור ומאבטחים אשר ינועו על קטנועים ורכבים קטנים, שמאפשרים הגעה מהירה ממקום למקום, מענה מיידי ומהיר למקרים של רעש וונדליזם ולמניעתם.

במקביל לפעילות הפקחים למיגור מפגעי רעש וונדליזם, גיבשו בחברה לביטחון תוכנית יחד עם אגף הנוער בעירייה והחברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, שתכליתה אירועי קיץ ומופעים בחוף הים, הסדרת מקומות בילוי אלטרנטיביים לבני הנוער וקיום פעילויות במרכזים הקהילתיים, כך שלבני הנוער תהיה אלטרנטיבה לבילוי בגנים הציבוריים בשכונות.

בד בבד, נערכו בחברה לביטחון לאירועים העירוניים שיתקיימו במהלך חופשת הקיץ ברחבי העיר.

בחברה לביטחון נערכים גם לימים בהם תושבים יעשו את חופשתם בחו"ל. בחברה יפעלו למניעת פריצות לבתים ויקיימו סיורים בתדירות גבוהה בשיתוף פעולה עם המשטרה. בחברה מבקשים מהתושבים לשמור על ערנות ולהקפיד לנעול את הבתים.

ראש העיר, דב צור: "אנו יודעים כי חופשת הקיץ היא חגיגה לבני הנוער ואנו רוצים לאפשר להם ליהנות, אך יחד עם זאת, לא להפריע לתושבי העיר בשעות הלילה המאוחרות. לכן, השנה נערכנו באופן מיוחד. מחד, הכנו מגוון רחב של אירועים  בחוף ופעילויות לבני הנוער, מופעים, מרכזי קהילה שיהיו פתוחים במהלך הלילה, קווי לילה ועוד, ומאידך, תגברנו את ניידות החברה לביטחון שינועו בעיר וישמרו על הסדר". 

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני: "המשימה שלנו היא לשמור על הסדר בעיר גם בחופשת הקיץ ולצמצם עד כמה שניתן את הקמות הרעש בשכונות המגורים ואת מעשי השחתת הרכוש. גייסנו עשרות עובדים חדשים לחברה על מנת ליישם את הנחיית ראש העיר, לאפשר חופשת קיץ בטוחה ושקטה לכל תושבי העיר. אנו קוראים לתושבי העיר לדווח למוקד העירוני 106 על כל מטרד. אנחנו לשירותכם".

מחזיק תיק הביטחון במועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות: "החברה לביטחון וסדר ציבורי פועלת בכל ימות השנה להבטיח את שגרת החיים בעיר ולהעניק לתושבים ביטחון ותחושת ביטחון. נערכנו כראוי במטרה לאפשר לכל תושבי העיר והבאים בשעריה ליהנות מאירועי הקיץ בעיר, בשקט ובבטחה. אני מאחל לכולנו קיץ שמח ובטוח".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה