נעצרו 4 חשודים בחשד לסחר בסמים



במהלך פעילות של בלשי התחנה בשיכון המזרח בראשון לציון נמצא חומר חשוד כסם במשקל של מעל 10 ק"ג.

במהלך פעילות של בלשי התחנה בשיכון המזרח בראשון לציון הבחינו השוטרים במונית שהגיעה למקום ואדם שיצא מהמונית חזר לאחר זמן מה בליווי של בחור נוסף עם שקית שהכניס לבגז של המונית. במהלך הנסיעה החשוד הנוסף שחזר ביחד עם הנוסע למונית יצא מהמונית ועזב רגלית.

הרכב נעצר ובשקית שהייתה בבגז של הרכב נמצא חומר חשוד כסם מסוג מריחואנה במשקל של 4.450 ק"ג ברוטו.נהג המונית והנוסע שהביא את השקית עוכבו לתחנה.נהג מונית בחקירתו מסר שלא ידע לאן נוסע ולא ידע מה הנוסע הביא בשקית.

הנוסע נחקר ובחקירתו שמר על זכות השתיקה.בסיום חקירתו נעצר ונכלא.בהמשך בוצעה פעילות של הבלשים על אותו מקום והם הבחינו ברכב נוסף כשנהג הרכב יצא החוצה,נכנס לבית ולאחר כמה זמן חזר לרכבו והתחיל בנסיעה.שוטרים עצרו את הרכב ונהג ניסה להימלט בנסיעה לאחור אך נחסם על ידי צוות נוסף ונעצר. בחיפוש ברכבו נמצא חומר חשוד כסם מסוג מריחואנה.בחיפוש בבית שעליו נכנס החשוד ,בו מתגורר מיכאל אברהם נמצא חומר חשוד כסם במשקל של מעל 10 ק"ג.

החשוד שנהג הודה שהיה בביתו של החשוד השני אך מכחיש קשר לסמים.החשוד שהיה בדירה טוען שכל הסמים שייכים לו וזה לצריכה עצמית בלבד.מכחיש שהחשוד השני היה בביתו.

כל החשודים נעצרו ונכלאו בסיום חקירתם.נהג המונית שוחרר בסיום חקירתו...


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה