פקחית חנייה הותקפה בראשון לציון



פקחית חנייה הותקפה במהלך סוף השבוע על-ידי תושבת העיר בעקבות דו"ח חנייה שהצמידה לשמשת רכבה שחנה בניגוד לחוק.

פקחית חנייה של החברה לביטחון וסדר ציבורי הותקפה במהלך סוף השבוע על-ידי תושבת העיר בשנות ה-30 לחייה, בעקבות דו"ח חנייה שהצמידה לשמשת רכבה שחנה בניגוד לחוק.

במהלך סיור שגרתי שערכה ברח' רוטשילד בעיר, זיהתה פקחית החברה רכב החונה סמוך למדרכה הצבועה באדום לבן והחלה רושמת דו"ח על סך 250 ש"ח. בעלת הרכב ששהתה במספרה סמוכה, הבחינה בפקחית והתנפלה עליה בדרישה לבטל את הדו"ח. משנענתה כי הדו"ח כבר נרשם במכשיר המסופון, אולם יש לה את הזכות לערער על כך, החלה בעלת הרכב להשתולל ולאיים, תקפה פיזית את הפקחית, חטפה מידיה את מכשיר המסופון ושברה אותו לשניים. ניידת משטרה שהוזעקה למקום עיכבה את התוקפת לתחנת המשטרה. פקחית החנייה, שנזקקה לטיפול רפואי לאחר המקרה, הגישה תלונה למשטרה בגין תקיפה, איומים, והנזק שנגרם למכשיר המסופון.

 מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הורה אף לתבוע את עלות תיקון המסופון מהתוקפת, ואמר כי כל מקרה של תקיפת פקחים יטופל במלוא חומרת הדין, "פקחים המבצעים את עבודתם ואוכפים את החוק על מנת לשמור על הסדר בעיר, אינם שק חבטות של איש. אני מקווה שמערכת המשפט תמצה עם התוקפת את הדין ותפעל באופן שירתיע תקיפות מסוג זה בעתיד".  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה