הפסל מהווה סכנה בטיחותית



העירייה הציבה פסל בגן ציבורי . התושבים טוענים שהעבודה לא הושלמה, והפסל מהווה סכנה בטיחותית.

עיריית ראשל"צ הציבה פסל בגן ציבורי ברחוב הקוקיה. התושבים טוענים שהעבודה לא הושלמה, והפסל מהווה סכנה בטיחותית. העירייה: העבודות בגן יושלמו ב־2011

עשו להם פסל: בגינה הסמוכה לבניין ברחוב הקוקיה 11 בראשל"צ הקימה העירייה לפני כחצי שנה "מונומנט", פסל לא ברור. מאז הצבתו, כך טוענים הדיירים, לא סיימה העירייה את העבודה ונראה כאילו סתם "זרקו" אותו שם מבלי לסיים את הבסיס שעליו הוקם הפסל ומבלי לנקות סביבו. הקבלן גם הוסיף אדמה בכדי לכסות את הבסיס שעליו הוא הוקם.

"לא רק שזה נראה מכוער, זה גם בעייתי מבחינה בטיחותית", טוען אחד השכנים. "מיותר לציין שמסתובבים שם ילדים קטנים והם יכולים להיפגע. לפני כחודש וחצי פניתי למוקד 106 והתלוננתי לגבי זה. נאמר לי שהנושא יטופל בהקדם האפשרי. ובאמת, אחרי יומיים התקשר אלי מישהו ושאל אותי שאלות לגבי זה. אחרי שהסברתי לו הוא אמר לי שהוא "האחראי על הגינות בראשל"צ, אבל זו חורשה וצריך להעביר את התלונה למחלקת חורשות. הוא אמר שידאג להעביר את התלונה למחלקה הנכונה.

"לאחר שבועיים נוספים פניתי שוב למוקד 106 ושם נאמר לי להפתעתי שהתלונה נסגרה. כאשר אמרתי שלא נעשה דבר בנידון, נאמר לי פעם נוספת שייטפלו בזה. לאחר כיומיים התקשר אלי מישהו ואמר שהוא מטפל בגינה, ראה את המקום, מסכים לכל מה שאני אומר, אבל מכיוון שהיה קבלן שעשה את זה, הוא לא מוכן לנקות, אלא יש לפנות לקבלן. הוא אמר שיעביר את התלונה לקבלן כדי שיסיים את העבודה, ואם זה לא ייעשה – שאפנה שוב למוקד".

 השכן פנה לראש העירייה במכתב שבו תאר את הנאמר והוסיף: "אני גר בראשל"צ יותר מ-25 שנה, משלם את כל האגרות והתשלומים בזמן (וזה הרבה מאוד), לכן אני חושב שגם העירייה צריכה לעשות את אשר היא צריכה".

בעקבות פניית המדור: מעיריית ראשל"צ נמסר כי "הפסל הועתק ממקום אחר, והוא יהווה חלק מפיתוח החורשה, שבה צפוי לקום פארק לכלבים וכן מתוכנן להתבצע בה פיתוח נופי. העבודות לפיתוח החורשה צפויות להתבצע במהלך שנת 2011. בכל מקרה, העירייה תשלח צוות לבחון את התלונה בדבר סכנה במקום".

שורה תחתונה: אם היו מסיימים לפתח את החורשה, היו יכולים להציב בה את הפסל.

קרדיט: ורד קמינסקי  mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה