פקחים החרימו משאית שהשליכה פסולת בניין



נתפס על חם: פקחים תפסו נהג משאית משליך פסולת בניין המשאית הוחרמה, הפקחים זכו לתעודות הערכה

שני פקחים של החברה לביטחון בראשון לציון זכו השבוע לקבל תעודת הערכה על פועלם. השניים, ראובן שוורץ וארז שרייבהנד, מפקחי האגף לסיור ושיטור, זכו לתעודה על כך שבתאריך 18.07.10 בעת סיור יזום, הבחינו במשאית הפונה לשביל צדדי, ניהלו מעקב והמתינו בסבלנות לשעת כושר עד שזיהו את נהג המשאית פורק פסולת בניין בשטח ברח' התעשיין באזור הצפוני –מזרחי של העיר. השניים עצרו את מבצע העבירה, אך לא הסתפקו ברשימת דו"ח בלבד והתעקשו שהמשטרה הירוקה תגיע למקום ותמצה עם העבריין את הדין. 

המשטרה הירוקה החרימה את המשאית והעבריין צפוי לעמוד לדין. בבדיקה שנערכה במקום, עלה כי הנהג הספיק לשפוך בין 7 ל-9 משאיות במקום עד שנתפס. מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, שהחליט על מדיניות חדשה של עידוד המצוינות בחברה העניק לשניים את התעודות ואמר, כי "בפעילותם פעלו באופן נחרץ להשגת המטרה, תרמו תרומה חשובה לניקיון העיר ולשמירה על הסדר בעיר. יישר כוח".

המפקחים הינם חלק מצוות איכות סביבה, שהוקם לפני מספר חודשים באגף לסיור ושיטור בחברה, ופעילותו מיועדת לאתר משליכי פסולת בניין, משליכי גזם ועבירות אחרות הקשורות לשמירת הניקיון העיר, במסגרת מדיניותו של ראש העיר להעלות את רמת הניקיון בעיר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה