פקח עירוני תקף מינית פקחיות



שלוש פקחיות של עיריית ראשון-לציון נפלו קורבן למעשיו של יוסי מלול, חברן לעבודה, שביצע בהן מעשים מגונים, תקף ואיים כי יגרום לפיטוריהן.

שלוש פקחיות של עיריית ראשון-לציון נפלו קורבן למעשיו של יוסי מלול, חברן לעבודה, שביצע בהן מעשים מגונים, תקף ואיים כי יגרום לפיטורי מי שילין על מעשיו. השופטת ששלחה אותו לכלא: "לא ניתן להסתפק בענישה פחותה"

15 חודשי מאסר בפועל - זה העונש שירצה מאחורי סורג ובריח יוסי מלול, פקח של עיריית ראשון-לציון, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בשלוש מעמיתותיו לעבודה. השופטת שירלי דקל-נווה קבעה היום (א') בגזר הדין כי נוסף על עונש המאסר, ישלם מלול פיצויים לכל אחת מהמתלוננות נגדו.

מלול, שעבד בחברה לביטחון עירוני בראשון-לציון, ביצע את מעשיו במהלך המשמרות. הוא הורשע כי נישק פקחית שהגיעה לבקר אותו כשהיה חולה, רכן מעליה ונגע באיברים שונים בגופה. לאחר מכן, על-פי כתב האישום, איים מלול על אותה הפקחית כשפגש אותה בעירייה ואמר לה: "את מכפישה את השם שלי, אם לא תפסיקי - יהיה לך רע".

באחת המשמרות שעבד יחד עם פקחית אחרת, השמיע באוזניה הערות מיניות בוטות ואף הניח את ידו על כתפה, כל זאת לאחר שהחשיך את הרכב שבו נסעו השניים באזור החולי שבמערב העיר.

במקרה אחר, לאחר ערב גיבוש שנערך בביתו של מלול, המשיכו המשתתפים את החגיגה בפאב. אחת הפקחיות נרתמה להסיע למקום ובחזרה ממנו את חבריה, ולאחר שפיזרה את כלל הנוסעים ונותרה עם לבדה עם הנאשם - אמר לה כי היא "לא זורמת וצריכה יותר להיפתח".

אותה פקחית החליטה להתעלם מהערותיו ופתחה בנסיעה לביתה, אלא שאז תפס מלול בשיערה, משך אותה אליו והורה לה למלא אחר הוראותיו. היא דרשה ממנו לחדול והורתה לו לצאת מהמכונית, ולאחר שעשה זאת - נעלה את דלתות הרכב, כשהוא בתגובה החל לדפוק על חלונותיו.

למחרת אותו האירוע, ביקשה אותה הפקחית ממלול להשיב לידיה את כיסאות הבטיחות של בנותיה שהשאירה בביתו במהלך החגיגה, כדי לפנות מקום ברכב ליתר חבריהם לעבודה. מלול, מצדו, התנצל תחילה על מעשיו - אך בהמשך איים כי יפגע ידאג שתפוטר אם תעז לספר על אירועי אותו הלילה.

השופטת בתיק נימקה את החלטתה להטיל על מלול עונש מאסר, בכך ש"הנאשם ביצע עבירות של מעשה מגונה בכוח במה שלא היה מעידה חד-פעמית אלא התפרש על פני כמה מקרים וכלפי מספר מתלוננות. ממצאי התסקירים שהוגשו מחייבים הטלת ענישה הכוללת רכיב של מאסר מאחורי סורג ובריח, ולא ניתן להסתפק בענישה פחותה מכך".
 
קרדיט: אלי סניור Ynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה