נועם שליט בראשל"צ: "הפסיקו להתעלל בגלעד"



כמעט 1,500 יום אחרי החטיפה, אביו של גלעד נאם בעצרת בראשל"צ וביקר בחריפות את רה"מ.

כמעט 1,500 יום אחרי החטיפה, אביו של גלעד נאם בעצרת בראשל"צ וביקר בחריפות את רה"מ. הוא דרש מנתניהו "לא לחזור על דברי האיוולת של קודמך" וביקש מהפלסטינים: "אל תחמיצו את ההזדמנות לעסקה לפני הרמדאן"

"חייל צה"ל שבוי אינו נכס נדל"ן שמחירו נקבע בשוק לפי היצע וביקוש. נתניהו, הפסק להתעלל בגלעד". כך אמר הערב (שבת) נועם שליט, בעצרת הזהות בראשון-לציון, בנוכחות אלפים מתושבי העיר. האב ביקר בחריפות את התנהלות ממשלת נתניהו, וגם את זו של קודמו, אהוד אולמרט ואמר כי "גלעד שילם את מלוא המחיר על הכשלים של ממשלות ישראל מיוני 2006 ועד היום".

"אל תחזור על דברי האיוולת של קודמך, שאמר - לא נורא אם השבוי יצטרך להישאר עוד קצת בשבי", אמר שליט האב בעצרת, כמעט 1,500 יום אחרי חטיפתו של גלעד ממוצב כרם שלום, בקרב בו נהרגו סגן חנן ברק וסמ"ר פאבל סלוצקר. "אל תתעלם מקול העם, אל תתעלם מרצון העם. זכור זאת וזכור מה שכל חטוף ושבוי יודע - בשבי אין מחר".

שליט קרא לנתניהו לא להקשיב לתסריטי האימה: "עם ישראל אמר את דברו במסע המחאה, ברגליים, בחום הכבד של שיא הקיץ. לא נרפה ולא ניסוג מהאוהל שליד ביתך, עד שגלעד בננו ישוב הביתה. אלפי אזרחים ממשיכים לפקוד את האוהל, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא דרישה אחת - סיים את הפרשה העצובה הזו, שחרר את גלעד מייד. הגיע הזמן להכרעות, מנהיג נבחן בהכרעות קשות ומורכבות".

נועם שליט פנה גם לפלסטינים והזכיר כי אם תבוצע העסקה בקרוב, יוכלו גם יקיריהם לחגוג עמם את הרמדאן וחגיו. "מאות אסירים פלסטינים יכולים להיות בחג הקדוש לכם בבית. בין האסירים הללו, אל תחמיצו את ההזדמנות הזו לביצוע עסקה. הפעילו לחץ על מנהיגיכם, כי הגיע הזמן שיתעלו מעל האינטרסים הפוליטיים שלהם וסוף סוף ידאגו לאינטרסים של האזרחים הפשוטים".

אלוף משנה (מיל.) אמנון שרון, קצין שיריון שנפל בשבי הסורי במלחמת יום כיפור, נאם בעצרת וטען כי מעולם לא איבד תקווה שישוחרר: "הסורים כתשו אותי לחתיכות, שברו אותי פיזית ורוחנית, אמרו לי שהמדינה לא רוצה אותי. לא האמנתי להם. ידעתי שהצבא עושה את הכל כדי להחזיר אותי וכך גם הממשלה. כמפקד בשירון ידעתי שלא מפקירים חייל. לא מפקירים פצועים. לא מפקירים שבויים".

קרדיט: אחיה ראב"ד Ynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה