ראש העיר בסיור לילי במרכזי הנוער



ראש עיריית ראשון לציון, ערך סיור לילי בין מרכזי הנוער הפתוחים לטובת בני הנוער בשעות הלילה.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ערך ביום חמישי האחרון (29 ביולי) סיור לילי בין מרכזי הנוער והקהילה ברחבי העיר, הפתוחים לטובת בני הנוער גם בשעות הלילה. אל ראש העיר הצטרפו בכירי העירייה, ביניהם חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים והנוער דורון אוזן, מנכ"ל העירייה פרנקו גונן וסמנכ"ל העירייה חיה ברנפלד, מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק, מנכ"ל החברה לביטחון מוטי נחמני, ובכירים נוספים. את הסיור הובילה מנהלת אגף הנוער והצעירים, דפנה שקורי.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ערך ביום חמישי האחרון (29 ביולי) סיור לילי בין מרכזי הנוער והקהילה ברחבי העיר, הפתוחים לטובת בני הנוער גם בשעות הלילה.

העירייה מקיימת במהלך חופשת הקיץ מגוון רחב של פעילויות לבני הנוער, בין היתר אירועי "יום רביעי הגדול" בחוף הים עם להקות צעירות ואמנים מהשורה הראשונה בישראל, מסיבות חוף, פרויקט קווי לילה בשיתוף עם משרד התחבורה, פעילויות של תנועות הנוער וגופי הנוער השונים ועוד פרויקטים רבים ומגוונים. פעילות ייחודית שהחלה השנה היא פתיחת מרכזי הקהילה והנוער ברחבי העיר גם בשעות הלילה, שם מתקיימות פעילויות פנאי אטרקטיביות לבני הנוער.
 
בין האתרים בהם סייר ראש העיר: גן העיר, שם פגש בני נוער ישובים על מחצלות ומשחקים קלפים, שש-בש, דמקה ושחמט, מתחם רביבים בו יש מרכז מוזיקה לנוער, אולם הספורט בגימנסיה הריאלית בו משחקים הצעירים במשחקי כדור עד שעות מאוחרות, ומתחם הספורט-כיף בו מתקיימות בין היתר תחרויות כגון משיכה בחבל וקליעה למטרה. צור שוחח עם בני הנוער ושמע מהם על חוויות החופש הגדול.
 
בתום הסיור הביע ראש העיר את שביעות רצונו מהפעילות המתקיימת במרכזים הקהילתיים, אולם הדגיש כי ישנה עוד מלאכה רבה.  "השעמום והחיפוש אחר ריגושים ודרכים להעביר את הזמן, מובילים לעתים למקומות שליליים. לכן, העירייה השקיעה מחשבה רבה וגיבשה תכנית ענפה שתספק לבני הנוער מגוון אפשרויות לתעסוקה ולפעילויות פנאי אטרקטיביות במהלך חופשת הקיץ, במוקדים שונים בעיר", אמר צור, והוסיף כי "תוצאות חיוביות כבר ניתן לראות בשטח, אך אנחנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעילות. בראשון-לציון יש נוער איכותי ומוביל, ואנו מאמינים שהפעילויות והמתחמים שנפתחו מהווים אלטרנטיבה מהנה, בטוחה ואטרקטיבית לבני הנוער".
 
חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים והנוער, דורון אוזן: "הנוער בראשון לציון על המפה, וזו לא רק סיסמה. תכנית הקיץ שהוכנה עבור בני הנוער בעיר הינה ייחודית ומקיפה הכוללת פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות ועוד. עמלנו רבות במטרה שבני הנוער לא יהיו משועממים וחסרי מעש במהלך חופשת הקיץ. אני שמח על ההיענות הגבוהה מצד בני הנוער ושמח על כך שראש העיר רואה חשיבות רבה בנושא ואף הגיע לראות כיצד הדברים מתנהלים בשטח. חשוב לנו שהנוער והצעירים בעיר ידעו שלעירייה אכפת מהם". 
 
צילום: עידן גרוס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה