פקחי החברה לביטחון תפסו גנב "קולטנים"



אם הלכתם לאחרונה ברחוב וזיהיתם בור ביוב חסר מכסה, גם אתם עדים לתופעה ההולכת ומתרחבת לאחרונה בעיר, גניבת קולטנים.

אם הלכתם לאחרונה ברחוב וזיהיתם בור ביוב חסר מכסה, גם אתם עדים לתופעה ההולכת ומתרחבת לאחרונה בעיר, גניבת קולטנים. הקולטן הוא מכסה בור הביוב, העשוי מברזל, אשר מהווה מוקד משיכה כלכלי לגנבי הברזל והמתכות למיניהם. לאחרונה זיהו ב"מניב", תאגיד המים העירוני, ובחברה לביטחון כי גניבת הקולטנים הולכת ומתרחבת. השבוע, דיווח אחד מעובדי העירייה למוקד העירוני על גניבת קולטנים באזור רחוב כצנלסון בראשון לציון. המוקד הזעיק ניידת של החברה לביטחון. המפקח קלי אייזיק הגיע למקום, ערך סריקות,  זיהה את הרכב ברח' ז'בוטינסקי והחל במעקב אחריו שנמשך מספר דקות.

 

הרכב נע צפונה לכיוון נחלת יהודה ובשד' הציונות, ליד שד' המכבים, עצר המפקח את בעל הרכב החשוד בגניבת הקולטנים. בבדיקה ברכב מסוג אופל קורסה בצבע לבן נתגלו 8 קולטנים השייכים לחברת "מניב", תאגיד המים של עיריית ראשון לציון. למקום הוזמנה ניידת משטרה אשר עיכבה את החשוד והרכב לתחנת המשטרה. הוגשה תלונה למשטרה על ידי חברת "מניב".

אשר חן, ראש אגף סיור ושיטור, אומר, כי גניבת קולטנים הפכה לתופעה מדאיגה בתקופה האחרונה. חן:"לפני כחודש לכדה המפקחת רויטל יפרח את אותו הגנב". מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, קורא לציבור להיות עירני לגניבת קולטנים. נחמני: "במידה ותושב מבחין בגניבת קולטנים, הוא מוזמן לפנות למוקד העירוני ב- 106 על מנת שפקחי החברה יוכלו להגיע למקום".

בתוך כך, ערנות של תושבים שדיווחו למוקד העירוני על משאית השופכת בטון ברחוב הרקפת, הביאה את המפקחות אושרת גחם וליטל אקדסמן, לתפוס את הנהג "על חם" שופך בטון. בעל המשאית אותר, נרשם לו דו"ח של 660 ₪ וכן התחייב לנקות את כל השטח. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה