כתב אישום בגין רצח



לבית משפט הוגש כתב אישום בגין רצח נגד צמרה בזה מראשון לציון, שמואשם ברצח גרושתו מסרט עלמו.

מכתב האישום עולה כי בזה (24) תושב ראשון לציון, נישא בשנת 2007 למסרט (20) ז''ל. בתחילת נישואיהם התגוררו הנאשם ומסרט בבית הוריו של הנאשם ובשנת 2008 נולד להם תינוק.

במהלך שנת 2009 נהג הנאשם להכות את מסרט ואיים במספר הזדמנויות כי ירצח אותה. מסרט התלוננה נגדו במשטרה ובעקבות זאת הוגש נגדו כתב אישום לבית משפט השלום בראשון לציון.

בדצמבר 2009, בעקבות האלימות שהפעיל כלפיה הנאשם, עזבה מסרט את בית הוריו של הנאשם ועברה להתגורר בבית הוריה בפתח תקווה. מסרט ביקשה להתגרש מהנאשם אך הוא סירב.

הנאשם אשר לא השלים עם פרידתה של מסרט ממנו, נהג להתקשר אליה ללא הרף, ולהטרידה טלפונית. כמו כן הוא נהג לאיים על מסרט כי ירצח אותה ולשלוח אליה הודעות טקסט ובהן דברי נאצה וקללות ואיומים ברצח.

מתחילת שנת 2010 סבר הנאשם שמסרט יוצאת עם גבר אחר וביקש לנקום בה ועל רקע זה גמלה בלבו ההחלטה לגרום למותה.

בתאריך 18.7.10, בסביבות השעה 17:00 רכש הנאשם בחנות בקניון רוטשילד בראשון לציון, סכין מטבח חדה עם נרתיק והסתיר את הסכין מתחת לגרב שלבש על רגלו השמאלית.
בהמשך התקשר הנאשם מספר רב של פעמים למכשיר הטלפון הנייד של מסרט ובעת ששוחח עמה איים כי ירצח אותה.

הנאשם נסע לפתח תקווה כשהוא מצויד בסכין. בסביבות השעה 18:30 כאשר מסרט שהתה עם בנם במזרקה ברח' ההגנה בפתח תקווה, הגיע הנאשם למקום, התקרב למסרט ודרש שתיתן לו את הילד אך היא סירבה. הנאשם אחז את מסרט בכתפה אך היא נמלטה לכיוון ביתה כשהיא אוחזת בבנה.

מסרט התקשרה למשטרה על מנת להגיש תלונה נגד הנאשם ונאספה על ידי ניידת משטרה לתחנת המשטרה בעיר. היא שהתה בתחנה הנ''ל משעה 20:30 עד השעה 21:45 ומסרה שם תלונה על האירועים. זמן מה לאחר סיום מסירת העדות עזבה מסרט את תחנת המשטרה ויצאה לכיוון ביתה.

כששבה מסרט לבית העם בנה רץ הנאשם, שהמתין לה במקום, לכיוונה, שלף את הסכין ודקר אותה 11 דקירות. הנאשם המשיך במעשיו עד שאנשים שנזדמנו למקום צעקו עליו שיעזוב את מסרט ורק אז עזב הנאשם את מסרט כשהיא שרועה על הארץ ומדממת למוות.

במקביל להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות את הארכת מעצרו של בזה עד תום ההליכים נגדו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה