גינדי זכתה במכרז של המינהל במערב



הקרקע הינה בשטח של כ-14 דונם, ושוויה מוערך ב-284 מיליון שקל. היקף העסקה עומד על כ-685 מיליון שקל.

גינדי החזקות זכתה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל בעתודת קרקע בשטח של כ-14 דונם, כך הודיעה החברה היום (ד').

 מדובר בקרקע במערב הוותיק של ראשון, בסמוך למכללה למנהל. שווי הקרקע הינו 284 מיליון שקל. היקף העסקה על פי גורמים בחברה עומד על כ-685 מיליון שקל.

על הקרקע מתכננת גינדי החזקות להקים 8 מגדלים בגובה 8-18 קומות ובהם 360 יחידות דיור. בשלב זה הודיעה החברה כי בפרוייקט מתוכננות דירות 5 ו-5.5 חדרים בלבד.

גיא גינדי, מבעלי גינדי החזקות, אמר היום ל"כלכליסט": "גינדי החזקות צמחה בראשון ואנחנו שמחים על הזכיה במגרש. מדובר במיקום מאוד אטרקטיבי

באזור שיש בו ביקושים גדולים לדירות. מדובר במגה פרוייקט בסדר גודל של שרונה או One and only בפתח תקווה. עוד 360 יחידות דיור זה שכונה שלמה".

גודל הדירות שנקבע לא מטריד את גינדי, לדבריו, למרות שהיה שמח לתמהיל מגוון יותר. "גודל הדירות לא היה החלטה שלנו, אלא של מי שקידם את התב"ע ואני מניח שזה בשיתוף פעולה עם הרשות המקומית. היינו שמחים לבנות בתמהיל גם דירות של 3-4 חדרים וכמובן גם חמישה חדרים. מצד שני יש הרבה ביקוש של משפרי דירות לגור באזור הזה. מי שרכש לפני 10 שנים דירות 4 חדרים מחפש דירות גדולות יותר לעבור אליהן. כמו כן בקשה להגדלת מספר הדירות יכולה ליצור עיכוב בפרוייקט וזוהי בעיה".

גינדי הוסיף כי התב"ע על הקרקע מאושרת וכי החברה תוכל להתחיל להוציא את היתרי הבניה באופן מיידי וכי בכוונת החברה לצאת לשיווק בתוך חצי שנה. מחירי הדירות לדבריו טרם נקבעו.

קרדיט: שירלי ששון-עזר "כלכליסט"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה