קרע בין יוצאי חבר העמים ואתיופיה



מקונן: קירפיצו'ב דואג לקדם את הצעירים הרוסים אבל את הצעירים האתיופים העירייה משאירה מאחור.

ראשל"צ: עולים נגד עולים: בעקבות כתבה שפרסמנו על אודות החלטת עיריית ראשון לציון לפתוח כיתת מחוננים לדוברי השפה הרוסית, וטענותיה של חברת המועצה נציגת העדה האתיופית הבטם מקונן כי ממלא מקום ראש העירייה דואג בעיקר לאוכלוסייתו, שלח בשבוע שעבר חבר מפלגת "ישראל ביתנו", יצחק אבשלומוב, מכתב חריף לחברת המועצה מקונן ונזף בה על הדברים הקשים.

תזכורת: לפני כשלושה שבועות פרסמנו על הקמת כיתת מחוננים לדוברי השפה הרוסית פרי יוזמתו של ממלא מקום ראש העירייה ודים קירפיצ'וב. לכתבה התראיינה חברת המועצה מקונן, שאמרה כי קירפיצו'ב דואג לקדם את הצעירים הרוסים אבל את הצעירים האתיופים העירייה משאירה מאחור.

בלשכתו של קירפיצו'ב נפגעו מדבריה של מקונן, וכך כתב לה אבשלומוב: "מי שאחראי על הטיפול בקהילת העולים מאתיופיה הוא אגף הרווחה. אף על פי כן, פנה לפני מספר חודשים ודים קירפיצ'וב למשרד הקליטה, מיוזמתו, וביקש לקבל תקציבים מיוחדים במטרה לשלב בני נוער יוצאי אתיופיה בפעילות רשות הקליטה והשילוב יחד עם בני נוער עולים מרוסיה".

מקונן השבוע: "אני לא ממש מבינה מה הם רוצים ממני ועל מה הם מדברים. הם מעולם לא משתפים אותי בשום דבר. אפילו לא קראתי את המכתב המדובר".

זאת אומרת שלא קיבלת את המכתב?

"לא. ככה הם פועלים. קודם כל הם פונים אליכם, כדי להסתכסך ולעשות הרבה רעש, ורק אחר כך אני מגלה על מה הם כתבו".

ליעד גרינבוים "זמן ראשון" מעריב


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה