הולכים לאיבוד בכביש המוביל לאיקאה



שילוט בעייתי במחלף המרכזי גורם לנהגים לאבד את דרכם. הנהגים חסרי האונים מבצעים לעיתים עבירות מסוכנות והכל בניסיון לאתר את יעדם

שילוט בעייתי במחלף המרכזי גורם לנהגים לאבד את דרכם. הנהגים חסרי האונים מבצעים לעיתים עבירות מסוכנות והכל בניסיון לאתר את יעדם. על המכשולים בדרך ל"איקאה"
  
אבודים בסיבוב: מחלף עין הקורא, מחבר בין השאר את התנועה מירושלים, מודיעין, ראשון לציון ורחובות. הבעיה היא שכולם נכנסים למחלף -  אבל לא יודעים איך לצאת ממנו.

המחלף שעלה מאות מיליוני שקלים סובל משילוט בעייתי. מכיוון גוש דן על כביש 4 השלט עדיין מורה על מחלף גן רווה במקום על מחלף עין הקורא.בנוסף השלטים מורים רק על כיוון ירושלים ראשון רחובות ונס ציונה ורק לאחר שנכנסים ממש אל תוך המחלף מופיע השם פלמחים. האבסורד הכי גדול מתגלה כאשר שלט אחד לראשון לציון מורה ימינה והאחר שמאלה.

הנושא נהייה לא רק מבלבל אלא גם מסוכן כשהנהגים האבודים מוציאים דרכים מסוכנות לצאת מהתסבוכת, נושאים נסיעה מסוכנת לאחור ונעמדים על אי התנועה, או לחילופין מזגזגים בין הנתיבים.

הבעיה מתעצמת כיוון שרבים נאלצים לחצות את המחלף הזה בדרכם לרשת "איקאה" והתלונות זורמות. "מגיעות אלינו עשרות תלונות של אנשים שמנסים להגיע למתחם ומתברברים", אומר שלומי גבאי מנכ"ל הרשת שמתמודד אף הוא עם הקושי.

מהחברה הלאומית לדרכים נמסר בתגובה כי בשבועות האחרונים כבר התחילו לבצע שיפורים בנקודות התורפה שהתגלו בכביש 431 ובין השאר במחלף עין הקורא.

קרדיט: נגה ניר נאמן nana10.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה