הפנינג ענק במשטרת ראשל"צ



שוטרי משטרת ראשל"צ העניקו חיבוק חם לאוכלוסיה עם הפיגור השכלי בעיר בהפנינג ענק, שבו הציגו את תפקידי המשטרה.

שוטרי משטרת ראשל"צ העניקו חיבוק חם לאוכלוסיה עם הפיגור השכלי בעיר בהפנינג ענק, שבו הציגו השוטרים את תפקידי המשטרה ופעילותה. לאירוע הוזמנו כל מסגרות הפיגור בראשל"צ – הוסטל בית אנדרו הוסטל, בית מיכל, מרכז יום טיפולי - בית מיטל, המופעלים עבור עיריית ראשל"צ על ידי "מעונות גל", וכן חניכי מע"ש ראשל"צ ובית אקשטיין מהרצליה.

האירוע הוא יוזמה של הגב' קורינה ניינודל מהמשרד לקשרי קהילה במשטרה ומר אבי צרפתי, שמתנדב בהוסטל כל השנה. מפקד התחנה, סנ"צ אלון אריה וסגנו רפ"ק צביקה רוזנברג, תמכו ביוזמה וקידמו אותה בשמחה. באירוע השתתפו ראש המינהל לשילוב חברתי, נעמי אחימור, ואמנון אורגד המפקח על מסגרות הדיור מטעם משרד הרווחה.

באירוע הוצגו תפקידיה של המשטרה בעזרת תחנות שונות, בהן: עמדה להכרת עבודת הבילוש, בה הוצגו כלי העבודה של הבלש, בגדי הסוואה, משקפות ודרך הפעולה.

עמדת זיהוי פלילי שבה הודגם כיצד לוקחים טביעות אצבע ואת עבודת הזיהוי ומטרתה.
עמדת זהירות בדרכים בה הוצגה חשיבות ההתנהלות בדרכים, התנהגות בכביש ועוד. כל משתתף קיבל צמיד זוהר. רכבי הסיור והתנועה אפשרו לדיירים להכיר את רכב התנועה והסיור על כל מרכיביו כמו: מערכות הכריזה, סירנות, הסברים על עבודתו של שוטר הסיור.

במקום הוצגה גם יחידת התנועה המופעלת על ידי מתנדבים שבאים דרך המשרד לקהילה ומשטרה, כאשר תפקידם לסייע לכוחות המשטרה על ידי הפעלת ניידות ומתנדבים לשמירת הסדר הציבורי.. בנוסף, הציגו השוטרים את חשיבותם של בעלי החיים בסיוע למשטרה כמו כלבים וסוסים, והדגימו בעזרת כלב כיצד הוא מצליח למצוא סמים. יחידת הפרשים הציגה את הסוסים שמטרתם פיזור הפגנות והגעה לשטחים לא ממונעים. המשתתפים ניגשו וליטפו את הסוסים והכירו את חשיבותו של הסוס במערכת.

כמו כן הוצג רובוט משטרתי על חשיבותו באיתור ונטרול חפצים חשודים. למשתתפים ציפתה הפתעה מוסיקלית מרשימה. תזמורת המשטרה הגיעה בהרכב מלא לאירוע והנעימה והסעירה במופע מרגש שהביא את המשתתפים לרקוד ולשמוח ולהכיר את כלי הנגינה השונים בתזמורת.
 
גל אזולוס, בעל "מעונות גל" ומנהלת בית אנדרו- אמיר גאולה, הודו והביעו הערכתם לשוטרי תחנת ראשל"צ על היום הנפלא לו זכו הדיירים. "אנו מבקשים להודות בכל לב לכל אלה שתרמו ועבדו למימוש האירוע והצלחתו. זו הייתה חוויה יחידה במינה עבור כל החניכים והדיירים ואנו מצדיעים לשוטרי תחנת ראשל"צ על ההשקעה, האכפתיות והחום שהפגינו ביום המיוחד הזה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה