ראשון לציון מתחברת לאינטרנט אולטרה מהיר



עיריית ראשון לציון ובזק חשפו השבוע -מעל 90% מלקוחות בזק בראשון לציון כבר מחוברים לרשת ה- NGN

עיריית ראשון לציון ובזק חשפו השבוע -מעל 90% מלקוחות בזק בראשון לציון כבר מחוברים לרשת ה- NGN 

·  מדוח מפקד האוכלוסין האחרון שפורסם נמצא כי למעל 81% ממשקי הבית בראשון לציון יש מחשב ו-96.3% מהם מחוברים גם לאינטרנט
 
·  ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "חשוב היה לנו להוביל יחד עם בזק פרויקט חדשני זה לרווחת התושבים"
 
·  מנכ"ל בזק, אבי גבאי: "ראשון לציון היא בין הערים הראשונות בישראל הזוכות לכיסוי כה נרחב של רשת ה-NGN"
 
 
עיריית ראשון לציון ובזק חשפו השבוע את התקדמות פרויקט ה-NGN בעיר ובישרו על ההתקדמות בפריסת רשת האינטרנט האולטרה מהירה בעיר. רשת ה- NGN היא רשת תקשורת מתקדמת ביותר, המאפשרת לבזק לספק לתושבי ראשון לציון רוחבי פס של עד 50 מגה.. הרשת מבוססת על מאות אלפי קילומטר של סיבים אופטיים ופועלת באופן מלא בפרוטוקול תקשורת IP.
 
נכון להיום, רשת ה- NGN פרוסה בלמעלה מ- 90% מלקוחות בזק בעיר ראשון לציון, והצפי הוא כי פריסת הרשת החדשה בעיר תסתיים כבר בסוף השנה, אז כל התושבים יוכלו ליהנות מהשירותים המתקדמים שהרשת החדשה מציעה.
 
מנתוני בזק עלה כי מהירות הגלישה הנפוצה בקרב לקוחת החברה בראשון לציון, עומדת היום על 2.5 מגה. בתוך כך, עולה מן הנתונים כי מאז השקת רשת ה- NGNבעיר כ- 13 אלף לקוחות כבר נהנים מהאינטרנט האולטרה מהיר וגולשים במהירויות הנעות בין 10 מגה ל- 30 מגה.
 
מדוח מפקד האוכלוסין האחרון שפורסם נמצא כי, למעל מ- 81% ממשקי הבית בעיר ראשון לציון יש מחשב ו- 96.3% מהם מחוברים גם לאינטרנט. מדובר בשיעור גבוה ביותר, בהשוואה לערים הגדולות בארץ.
 
 
השימוש בקצבי הגלישה הגבוהים הופך להמוני ומשרת יותר ויותר אנשים לגלישה מהירה באינטרנט, להורדת קבצים, משחקים כבדים ואיכותיים ולגלישה בו זמנית ממספר מחשבים בבית. רשת ה–NGN מספקת מענה לצרכים המתפתחים ומאפשרת שירותים חדשים וחווית לקוח חסרת תקדים, הן בתחום האינטרנט, אך גם בעולם הטלפוניה המתקדמת.
 
הרשת החדשה, מאפשרת אספקת שירותים מתקדמים לצרכן, אך גם מקדמת תחומים רבים בכלכלה הישראלית, מעצם היכולת לנצלה לשיפור שירות והגדלת תפוקות.
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, "אני שמח שבשורת האינטרנט האולטרה מהיר הגיעה לראשון לציון, ומברך על שיתוף הפעולה עם חברת בזק. רוב מוחלט של בתי האב בעיר מחוברים לרשת האינטרנט וחשוב היה לנו להוביל יחד עם בזק פרויקט חדשני זה לרווחת התושבים".
 
מנכ"ל בזק, אבי גבאי, "ראשון לציון היא בין הערים הראשונות בישראל הזוכות לכיסוי כה נרחב של רשת ה-NGN. הביקוש לקצבים גבוהים של עשרות מגה צומח במהירות, עם העלייה בצורך ברוחב פס ועם השיפורים הטכנולוגיים. בזק ממשיכה כל העת לפרוס בקצב שיא את תשתית ה- NGN בישראל, ומבטיחה להגביר בהדרגה את קצבי הגלישה, בהתאם לצרכי הלקוחות". 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה