שנת הלימודים תשע"א נפתחה כסדרה



אחרי שהוסרו כל איומי השביתות, החלה שנת הלימודים ב-1 בספטמבר כסדרה,ראש העיר מברך: "שנת לימודים טובה, פורייה ומוצלחת "

אחרי שהוסרו כל איומי השביתות, החלה שנת הלימודים ב-1 בספטמבר כסדרה, ובעיריית ראשון לציון נערכו בכוחות מתוגברים על מנת לוודא שהשנה נפתחת בצורה שקטה, חלקה וללא תקלות. מי שהסתובב במסדרונות עיריית ראשון לציון ביום רביעי, ה-1 בספטמבר, חש כאילו הוא מסתובב בחדר הפיקוד של המטכ"ל בעיצומו של מבצע צבאי. ביום רביעי בשעה 06:30 התייצבו ראש העיר, והנהלת העירייה בלשכת ראש העיר וקיימו הערכת מצב על מנת לוודא שהכול ערוך ומוכן ליום הראשון ללימודים.

צוותי הניקיון הקדימו וניקו את העיר לפנות בוקר, כ-400 אנשי ביטחון הוצבו בעיר, מתוכם 100 חיילי צה"ל מיחידות אותן מאמצת העירייה, שוטרים, פקחים ומתנדבים שדאגו לביטחון ולבטיחות בדרכים,  בתי הספר היו ערוכים ומוכנים, ואכן, כל בתי הספר נפתחו כסדרם ולא נרשמו תקלות כלל.

ראש העיר, דב צור, יצא לסיור בין בתי הספר, מלווה בחברי המועצה: ממלא מקומו מוטי עג'מי, ליאל אבן-זהר, מחזיקת תיק החינוך, ואייל מושיוב, מחזיק תיק שיפור פני העיר, יחד עם מנכ"ל העירייה, ראש מינהל חינוך, ראש מינהל שפ"ע, ראש מינהל איכות הסביבה, מנכ"ל החברה לביטחון ומנהל המוקד העירוני.

את היום החלה המשלחת בבית הספר היסודי נווה עוז, שם בירכו את הילדים וההורים, שהחלו את יומם הראשון בבית הספר היסודי. אחר כך ביקרו בבתי הספר השש-שנתיים, מקיף ח', מקיף י' ומקיף ט', בבתי הספר היסודיים ידלין וזבולון המר, ובגני ילדים בשכונת נווה חוף.   

בימים חמישי ושישי המשיך ראש העיר את הסיורים בבתי הספר, כך שביקר בכל בתי הספר השש-שנתיים ובמרבית בתי הספר בעיר.
ראש העיר, דב צור, אמר, "עברנו קיץ חם בהחלט חם, אך אני מקווה שהפתיחה המוצלחת והחלקה של שנת הלימודים תעיד גם על הבאות. נעשתה עבודת הכנה משמעותית לקראת השנה הזאת. זו לא שנה רגילה, ערכנו שינוי משמעותי במערכת החינוך שחייבה הכנה פדגוגית ושינויים פיזיים רבים, והצלחנו לעמוד בזה". ראש העיר אמר כי נותרו עוד משימות בשיפוצים ושדרוגים בבתי הספר ואנו נשלים אותם בשבועות הקרובים. צור הודה לכל השותפים למלאכה, לחברי המועצה, למנכ"ל העירייה, לראשי המינהלים ולעובדי המינהלים, ואיחל שנת לימודים טובה, פורייה ומוצלחת לכל תלמידי העיר.

ראש מינהל חינוך, אריאלה ישראלי, אמרה: "אילו מישהו היה אומר לי שכך נפתח את השנה, הייתי אומרת שהוא חולם. התכוננו חודשים רבים, וביתר שאת בשבועות האחרונים, על מנת להכין את בתי הספר ולשבץ את כל התלמידים במלאכת מחשבת בבתי הספר. השקענו שעות חשיבה רבות בהתאמת תכניות פדגוגיות ובתגבור ההישגים לכל אורך הרצף ואין לי ספק כי נראה את הפירות בעמלנו". ישראלי הדגישה את שיתוף הפעולה בין המינהלים והודתה לכל העוסקים במלאכה, "שהתכוננו לשנת הלימודים הזאת במסירות אין קץ, לקחו אחריות, ועבדו במרץ כדי לפתוח את השנה הזו בצורה מיטבית".

יו"ר וועד ההורים העירוני, אוהד אוזן, אמר "הזורעים בדמעה ברינה יקצרו. ההשקעה הרבה מצד העירייה, ומצדנו ההורים, הביאה לפתיחת השנה כסדרה. זו תעודה כבוד לכולם". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה