הפועל ראשל"צ עלו שלב בגביע ה-EHF



האדומים של הפועל ראשון לציון הביסו 32:50 את טביליסי מגיאורגיה במשחק הראשון בסיבוב הראשון. 7 שערים לגיא כהן.

קבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון בדרך לסיבוב השני בגביע ההתאחדות האירופית (EHF), לאחר שהביסה הערב (א') 32:50 את טביליסי מגיאורגיה במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב הראשון.

בשום שלב של המשחק הערב לא היוו הגיאורגים יריב שקול לקבוצה של ולדימיר (וובה) זייקמן, מלבד אולי בחמש הדקות הראשונות שבהן נרשמה התוצאה 3:5 על הלוח.

כ-250 צופים הגיעו לאולם רוזנשטיין שבשכונת נאות אשלים בעיר על מנת לצפות בקבוצה החדשה של הפועל ראשל"צ. במחצית, כאשר התוצאה עמדה על 17:24 לאדומים, עוד היו כמה אנשים סקפטיים באשר להמשך המשחק, אולם אחרי תשע דקות במחצית השניה כבר עלתה ראשון לציון ל-22:32 והבטיחה למעשה את הניצחון.

המשחק היה למעשה לא יותר מאימון טוב עבור הקבוצה הישראלית, או כפי שאמר המאמן זייקמן: "זה היה אימון מצוין עבורנו, משום שהגיאורגים משחקים שונה מאשר בישראל. כל התנועות שלהם הורכבו מצירוף של שני שחקנים, מה שאנחנו לא רגילים אליו מהליגה בארץ. זה בכל זאת היה כדוריד אחר".

זייקמן התייחס למשחק של קבוצתו ואמר: "בהתחלה היתה התרגשות, אבל ציפיתי לזה. אני לא ממש מרוצה מההגנה, כי לספוג 32 שערים זה די הרבה. מצד שני, אני לא יכול לבוא בטענות כשההפרש הוא כזה גדול. רצנו כל המשחק, יצאנו למתפרצות וידענו שאנחנו בכושר הרבה יותר טוב מהם".

ראשון לציון תארח גם את המשחק השני בהתמודדות מחר (20:00), ואין סיבה שהקבוצה של זייקמן לא תעפיל לסיבוב הבא, שם היא תפגוש את יוז'ני האוקראינית שכבר מחכה לה. המאמן האדום היטיב לתאר זאת: "גם ברצלונה לא תוכל למחוק פיגור כזה. מחר אנחנו צריכים להשלים את הסיפור ולהתחיל לחשוב על השלב הבא ועל יוז'ני".

מהמשחק הערב יכולים אוהדי הקבוצה לשאוב עידוד מהמקשר החדש, דניס זכארוב הרוסי, שהציג שמאלית אימתנית וסיים את המשחק עם חמישה שערים. מי שעוד בלט הוא הפיבוט האוקראיני החדש של הקבוצה, דמיטרי דרשוק, שנכנס לעניינים עם שישה שערים והגנה טובה על המקשרים הגיאורגים. דווקא השוער החדש של ראשון לציון, מיכאל חמרמוב, לא הציג יכולת משכנעת ויש עוד מקום לשיפור.

מבין הישראלים בקבוצה בלט גיא כהן, שחתך שוב ושוב את הצד הימני של הגיאורגים וסיים את המשחק עם שבעה שערים וככובש הבולט. אלירן רן, הרכש של ראשון לציון מאס"א תל אביב, נכנס למשחק במחצית השניה וסיים את המשחק עם שישה שערים.

שאר הכובשים לראשון לציון: אמרי לנגליב - 6, טל הרשקוביץ', שחר מיארה, יותם טל ואבי עטון - 4 כל אחד, עידן מימון - 3, מקסים ציפרמן - 1.
 
קרדיט: לימור שפיגל Ynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה