השר לביטחון פנים בעיריית ראשון לציון



השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, הגיע לביקור בעיריית ראשון לציון כדי להתרשם מפעילות תכנית "עיר ללא אלימות" בעיר.

ביום ב' 30.8.10 הגיע השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, לביקור בעיריית ראשון לציון כדי להתרשם מקרוב מהמערך העירוני ומפעילות תכנית "עיר ללא אלימות" בעיר. יחד איתו הגיעו גם מנכ"ל ומשנה למנכ"ל המשרד, מנהלים ויועצים. את התכנית "עיר ללא אלימות" מפעיל המשרד לביטחון פנים באמצעות גורמים מקומיים ומטרתה להפחית את מפלס האלימות וליצור תחושת מוגנות בקרב התושבים.

לתכנית שותפים גורמים מערכתיים רבים ומשמעותיים כגון- החברה לביטחון וסדר ציבורי; משטרת ראשון לציון; מינהל החינוך; מינהל הרווחה; אגף נוער וצעירים; הרשות למלחמה בסמים ועוד. כולם פועלים יחד באמצעות תכניות מגוונות, ליצירת אוירה עירונית מיטיבה וליצירת התמודדות טובה יותר עם תופעת האלימות.
 
חיה ברנפלד, סמנכ"ל העירייה, ציינה את הפעילות הענפה של העיר במסגרת התכנית, "עיריית ראשון לציון משקיעה למעלה מ 5 מיליון שקלים בהפעלת התכנית. תקציב זה הינו בנוסף לפעולות רבות ונרחבות אשר מבצעת העירייה בתחומים השונים כגון איכות סביבה, חינוך ועוד- ואשר להם השפעה ישירה על תופעת האלימות. לעיריית ראשון קצב עבודה מהיר ומקצועי ואנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת ליישם ולהטמיע את התכנית בצורה אפקטיבית בעיר".

בישיבה עם השר נכחו מ"מ ראש העירייה מר ואדים קירפצ'וב וסמנכ"לית העירייה הגב' חיה ברנפלד וכן  מנהלת התכנית בעיר, גורמי אכיפה, חינוך, רווחה, חינוך לא פורמאלי, הרשות העירונית למלחמה בסמים, מוקד עירוני ועוד.
 
השר שמע מפי היושבים אודות מאפיינים ייחודיים של העיר, גורמים מחוללי פשיעה ואלימות והדרכים להפחיתם. במקביל, עודכן השר בתכניות השונות אשר החלו לפעול בעיר בתחומי הרווחה, החינוך, האכיפה והחינוך הלא פורמאלי ובין היתר שמע על תכנית הקיץ – "הנוער על המפה" אשר סיפקה מענים חברתיים ותרבותיים משמעותיים לבני הנוער בלילות.

השר ופמלייתו התרשמו משיתופי הפעולה המשמעותיים אשר נרקמו בעיר ומן העובדה כי כל הגורמים יחד משתפים פעולה למען מטרה אחת- מיגור תופעת האלימות בעיר!

השר ביקש להביע את התרשמותו מפעילותה העניפה של העיר ובירך על היוזמות הייחודיות אשר הוצגו בפניו. את הסיור חתם השר במוקד העירוני, ואליו הצטרפו גם ראש העיר ומנכ"ל העירייה. בביקור במוקד, התרשם השר מתודעת השירות המפותחת של העיר ומן המענים הטכנולוגיים והמקצועיים הניתנים 24 שעות ביממה בכל השנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה