מפגש עם בעלי העסקים בראשון לציון



דב צור קיים מפגש עם בעלי העסקים והנכסים באזור התעשייה הישן בראשון לציון, לקראת פרויקט מתחם הבילויים החדש.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, קיים בשבוע שעבר בלשכתו מפגש עם עשרות בעלי העסקים והנכסים באזור התעשייה הישן בעיר, זאת במטרה לשתפם בהליכי התכנון לפרויקט מתחם הבילויים החדש העתיד לקום באזור.

העירייה תשקיע 25 מיליון ₪ בחידוש מתחם הבילויים באזור התעשייה הישן, כחלק ממדיניות ראש העיר לחדש את פני העיר ולהפוך את ראשון לציון למרכז תרבות ובילוי עבור תושבי העיר והסביבה. מועצת העיר אישרה לאחרונה את הצעת התכנון, שעליה מופקד משרד מייזליץ-כסיף אדריכלים, אשר תכננו גם את מתחם נמל תל-אביב החדש.

ראש העיר הסביר לבעלי העסקים כי החליט לשדרג את אזור התעשייה הישן ולהפכו למתחם בילויים שיפעל בכל שעות היום והלילה.

דב צור: "כבר היום פעילים באזור מוקדי בילוי רבים והמגמה מובהקת. אולם, המצב הפיסי של המתחם בכלל והמגרשים והמבנים הפרטיים בפרט, הנו עגום ודורש טיפול. הכוונה היא לשלב פיתוח סביבתי ברמה גבוהה ביותר, כאשר התכנון המקיף מכוון למטרה אחת- להפוך את מתחם הבילויים למתחם עירוני חי, תוסס, אטרקטיבי ומודרני אשר יהווה מוקד משיכה לתושבי העיר והבאים בשעריה, הן לצעירים והן למבוגרים". צור הוסיף כי "אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף שלכם, בעלי הנכסים במתחם, בכל התהליך.

העיר ראשון לציון נמצאת היום בתנופת פיתוח ובדרך להפוך למרכז החדש של ישראל ולעיר המחוז לבילוי, פנאי, תרבות, עסקים ומסחר. אנו מתכוונים להשקיע בתכנון ארכיטקטוני וגם בקונספט חדש שהולך ונבנה למתחם, ולהפוך את המתחם לאחד ממתחמי הבילויים המובילים בארץ".

התכנית ומיתוג המתחם מטפלים בכ-26,000 מ"ר שטחים ציבוריים וכוללים רחבה עירונית לפעילות והופעות בשטח של כ 3 דונם, ריצוף ייחודי, מיצגים אינטראקטיביים המלווים בקול ותאורה, הצללות, מיצב סביבתי מרשים, וכוללת הנחיות לשיפוץ החזיתות של המבנים הקיימים. התכנון מציע תוספת של מאות מקומות חניה ואפשרות לחנייה בטווח הליכה מהמתחם.

העבודה צפויה להתחיל בחודשים בקרובים ולהימשך כ-24 חודשים. המתכננים מציינים כי העבודה תתבצע בשלבים המתוכננים בקפידה על מנת שלא לפגוע בפעילות המתחם ובהכנסה של בעלי העסקים במקום.
 
במפגש לקחו חלק גם מנכ"ל העירייה פרנקו גונן, מ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית ניצן פלג, היועץ המשפטי לעירייה עו"ד רועי בר, מהנדס העיר אדר' אלי יהלום, יועץ ראש העיר לפיתוח עסקי יעקב קרקובסקי, מנהלת הפרויקטים ביחידה לפיתוח עסקי, מרינה רדלינגר ובכירים נוספים.
 
*מצ"ב הדמייה של מתחם הבילויים החדש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה