סוחר סמים נתפס לאחר מרדף



שוטרי משטרת ראשל"צ ניהלו מרדף אחרי רכב בו נהג חשוד בסחר בסמים, והצליחו לעצור אותו באמצע כביש מס' 431.

מעצר במהירות גבוהה: בלשי משטרת ראשון לציון ניהלו הלילה (ה') מרדף בכביש 431 אחרי רכב שבו נהג חשוד בסחר בסמים. רכבים סמויים של המשטרה הקיפו את הרכב בכביש המהיר וחסמו את דרכו תוך כדי נסיעה, עד שלא יכל להמשיך בתנועה. לאחר מעצר החשוד התגלו ברכב סמים מסוג מריחואנה במשקל 1.2 קילוגרם.

אתמול הגיע מידע מודיעיני למשטרת ראשון לציון על כך שתושב העיר, המוכר להם מתחום הסמים, עומד לבצע עסקה. בלשי התחנה החלו לעקוב אחר החשוד ובשלב מסוים לאחר שהבחינו כי קיבל לידיו את הסמים, החליטו בלשי התחנה לבצע מעצר.

החשוד נהג בטנדר שברולט ופנה לכביש המהיר ובמשטרה חששו כי הוא ינסה להימלט או לזרוק את הסמים. לכן, החליטו לבצע חסימה ולעצור את הרכב במחלף נס ציונה בכביש 431.

הבלשים זינקו על הרכב

אחד הרכבים של המשטרה נצמד לחלקו האחורי של הרכב בו נהג החשוד ואילו ניידת סמויה נוספת מיהרה לחצות לעבר הנתיב הנגדי של הכביש, תוך שהיא חוסמת את נתיב המילוט.

סמוך למחלף חסמה לחלוטין הניידת הסמויה הראשונה את נתיב נסיעתו של הרכב והבלשים זינקו לעבר החשוד ועצרו אותו. בחיפוש קצר ברכב נמצאה שקית ובה 1.2 ק"ג מריחואנה.

בחקירתו במשטרה טען נהג הרכב כי במהלך הנסיעה מצא את הסמים בצד הכביש ואסף אותם במכוניתו. במשטרה לא מקבלים את גרסתו, בין היתר, בשל העובדה כי היה להם מידע מוקדם מאחד מחבריו של החשוד לפיו הוא מתכוון לבצע עסקת סמים.

הבוקר הובא החשוד לבית המשפט בראשון לציון שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

קרדיט: אבי אשכנזי ונתיב נחמני "זמן ראשון"

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה