פקחי החברה לביטחון מנעו אסון



פקחי החברה לביטחון עצרו צעיר תושב ראשון לציון שיכור חמוש שירה באוויר באמצע רחוב רוטשילד.

פקחי החברה לביטחון בראשון לציון מנעו אסון בשבוע שעבר, כאשר צעיר תושב העיר, שהיה תחת השפעת אלכוהול, החזיק אקדח טעון וירה לאוויר בשדרות רוטשילד בעיר. השניים קיבלו תעודת הערכה על פעולתם.ביום שישי בשעות הבוקר התקבלה קריאה בקשר המשטרתי אודות יריות באויר ברחוב רוטשילד בעיר.

שתי ניידות של החברה לביטחון וסדר ציבורי, שהיו בקרבת מקום הגיעו ראשונות לזירת האירוע. אחד מעוברי האורח במקום הצביע על היורה, שהכניס את האקדח למכנסיו ונכנס לקיוסק סמוך. שני הפקחים, חיים אסייג ואורן לוי, עקבו אחר היורה לקיוסק ועל מנת שלא לעורר את חשדו, העמידו פנים שהם נכנסים לבדוק חריגות של בית העסק. בשלב מאוחר יותר, הצעיר להגיע לסכין שהייתה על המדף, הפקח אורן לוי מנע זאת ממנו. למקום הגיעה ניידת משטרה ועצרה אותו. בחקירה ראשונית התברר כי הצעיר מוכר למשטרה וכי האקדח שהיה טמון במכנסיו היה טעון ומוכן לירי וכי הוא  חשוד כגנוב.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, שיבח את התנהלות הפקחים ואמר כי נמנע אסון. "אין לדעת מה יכול היה לקרות אילו היה היורה ממשיך להסתובב ברחוב ולירות לכל עבר". נחמני העניק לפקחים תעודות הערכה בישיבת ההנהלה האחרונה ובהן ציין: "הגעת למקום ופעלת בקור-רוח תוך הפגנת מקצועיות, והבאת יחד עם חברך לצוות למעצרו של החשוד ולתפיסת הנשק, אשר התברר בהמשך כי הוא גנוב. על כך הנך ראוי להערכה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה