מכת גניבות בעיריית ראשון לציון



במסדרונות העירייה מנסים להתחקות אחר הגנב שחמד לו בימים האחונים לפחות 4 ארנקים של עובדים.

מי גונב את ארנקי עובדי העירייה? בימים האחרונים, אירעו על פי החשד מספר אירועי גניבה של ארנקים ממשרדים בתוך בניין עיריית ראשון לציון. בניהם מקרי גניבה במשרדי ההנדסה ומשרדי כח האדם, ובמשרדו של חבר מועצה. המשטרה מעורבת.

אחת העובדות שנפלה קרבן לגל הגניבות סיפרה"בשבוע שעבר, הגעתי הביתה וראיתי שהארנק שלי חסר, לא עלה בדעתי מה קרה לו. הגעתי בשישי בבוקר לעירייה, לבדוק אם שכחתי אותו, וראיתי שהוא לא נמצא גם שם. היה לי בו רישיון ומסמכים, כסף ואת תעודת הזהות שלי. הארנק היה בתוך ארון במשרד, בתוך התיק שלי. מישהו פתח את הארון שלף את הארנק וסגר אחריו".  העובדת דיווחה למנכ"ל העירייה, היא אף הגישה לדבריה תלונה במשטרה.

ביום ראשון השבוע, בעוד היא וחבריה דנים במקרה המתואר לעיל במשרד, התקבל לדבריה היום (ראשון) שוב דווח על היעלמות 2 ארנקים, הפעם מעובדות אחרות בקומה שלה.

מהעירייה נמסר:" העובדות הגישו תלונה במשטרה ובעירייה מנסים לאתר את הגנב. בעירייה חוזרים ומדגישים בפני העובדים כי יש לנעול את המשרדים כאשר אין איש בחדר ולנעול את התיקים בארונות. בניין העירייה פתוח לקהל הרחב ויש לקחת בחשבון שאנשים מסוימים מסתובבים במסדרונות ורק מחפשים טרף קל".

קרדיט: גלעד מורג  Mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה