פינוי-בינוי בראשון לציון



דייר שיפנה דירת 2.5 חדרים בת 50 מ"ר יקבל דירת 4 חדרים חדשה בגודל של 100 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר.

דייר שיפנה דירת 2.5 חדרים בת 50 מ"ר יקבל דירת 4 חדרים חדשה בגודל של 100 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר. בנוסף לכך, יקבל כל דייר חנייה שתהיה רשומה על שמו בטאבו

תנופת הבנייה במזרח ראשון לציון – נמשכת במלא המרץ: בסוף שבוע האחרון ערכה חברת "רסקו" באולם אירועים מפואר בראשון לציון, כנס השקת פרויקט פינוי בינוי חדש. הכנס נערך בנוכחות תושבי המתחם המיועד להריסה.

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי ברחוב דגניה והגדוד העברי, במזרח ראשון לציון. במסגרתו יהרסו 52 הידרות הישנות שנבנו בשנות ה- 60 ובמקומן ייבנו 252 דירות חדשות ב- 4 בניינים מגורים חדשים.

לדבריו של עו"ד יוסי אומיד, שהיצג את דיירי המתחם מול היזם, לפרויקט היו הרבה התנגדויות, בעיקר מצד השכנים. אם זאת, סוף כל סוף, התושבים זכו בפרויקט ובעתיד יקבלו דירות חדשות. אומיד מציין כי זהו פרויקט חברתי סוציאלי, שבאה לסייע לאוכלוסייה חלשה במעמד סוציו-אקונומי בינוני ומטה, המתגוררת מזה שנים בבניינים במצב רעוע.

עבודות פינוי-בינוי במתחם מתוכננות להתחיל בעוד כשנה. הדיירים יעברו לדירות שכורות ובסיום הבנייה, יקבלו דירות חדשות בשטח שכפול משטח הדירה הישנה שלהם. כך למשל, דייר שיפנה דירת 2.5 חדרים בת 50 מ"ר יקבל דירת 4 חדרים חדשה בגודל של 100 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר. בנוסף לכך, יקבל כל דייר חנייה שתהיה רשומה על שמו בטאבו.

כפי שפורסם לפני מספר חודשים בנדל"ן היום, לאחר שוועדת הערר בוועדה הארצית לתכנון ולבנייה בראשון לציון, דחתה את ערערה של העירייה נגד התוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה במתחם הממוקם בין הרחבות שדרות ניב, הפלמ"ח, האר"י והרצל במזרח ראשון לציון – התוכנית קיבלה אור ירוק.

במסגרת התוכנית, על שטח של 54 דונם, ייבנו במתחם 1,200 דירות חדשות במגדלים בני 8-17 קומות. 16% מהדירות מיועדות לדירות עבור צעירים. בנוסף, השכונה תכלול שטחי מסחר ושתחים ציבוריים.

את התוכנית יזמו מספר אנשי עסקים, ביניהם נציגים ממשפחת ריבלין, פוחצ'בסקי, צצליכין (הנחשבים לוותיקי ראשון לציון) ואיש העסקים גדעון ביקל, שהחזיק ב- 70 דונם במתחם ומכר אותם לחברות פרשקובסקי ודנקנר השקעות

קרדיט: נדל"ן היום www.realestatetoday.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה