פתיחת עונת למכללת ההורים



פתיחת מכללת הורים בבית יד לבנים חלה ביום ראשון ה- 10.10.2010 עם הרצאתו של ד"ר אייל דורון.

פתיחת מכללת הורים בבית יד לבנים חלה ביום ראשון ה- 10.10.2010 עם הרצאתו של ד"ר אייל דורון , חוקר את הפילוסופיה של התקשורת ואת שאלת החינוך האסתטי, מרצה בכיר ויוצר הסדרה "איך להיות מאושר בשישה שיעורים".

קהל רב ונאמן האזין בקשב רב להרצאתו הדנה בשאלות החיים המעסיקות את כולנו. האם הדרך אל האושר באמת עוברת דרך הקמת משפחה? מדוע הילד הראשון פוגע ברמת האושר שלנו? איפה האושר שהבטיחו לנו? איך מתמודדים עם רגשי האשם?

ד"ר דורון הציג מחקרים החושפים שרק 3% מהאוכלוסייה בישראל לא יקימו משפחה עד גיל 50, והאם נשים באירופה המפתחות קריירה שהפסיקו ללדת ילדים, מאושרות יותר?
היה דיון אמיץ בשאלת השאלות: איך לגדל ילד מאושר? איך השתנה סוג  ההורות עם השנים ומה כדאי לזכור כשאנו מלווים את ילדינו בשנים הקריטיות של חייו.

חברת המועצה עו"ד ליאל אבן זוהר ברכה את היוזמה החדשה של אגף הורות ומשפחה – מנחה הורים לכל בי"ס. ויו"ר וועד הורים עירוני, מר אוהד אוזן, השותף לפרויקט העירוני, הזמין את ההורים לתמיכה ועשייה מתוך מוסדות החינוך.
 
מנהלת האגף להורות ומשפחה, גב' ליליאן ללום, הציגה את התוכניות של מכללת הורים לשנת הפעילות תשע"א ובמיוחד את הפרויקט החדשה השנה: מכללת הורים בכל בית ספר יסודי פרויקט המעודד קבוצות הורים לרכוש כלים לבניית הורות משמעותית בישראל.

הפרויקט הינו בשיתוף עם נציגי וועד ההורים, בו ישולבו מנחי הורים שיובילו את הדרכת ההורים בבתי הספר ויאפשרו הקמת סדנאות להורים עפ"י צרכי ואופי קהל היעד, במטרה לחזק את הסמכות הורית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה