עיקול נכסי משפחת פשע מראשל"צ



שני הבנים וקרוב משפחה נוסף חשודים כי הפעילו מספר רב של בתי הימורים בלתי-חוקיים ברחבי ראשל"צ

אב, שני בניו וקרוב משפחה נוסף חשודים כי הפעילו מספר רב של בתי הימורים בלתי-חוקיים ברחבי ראשל"צ ות"א  אתמול הוארך מעצרם ב-5 ימים  חשודים בהלבנת הון של כ-12 מיליון ש"ח
 
השופטת רות לורך מבית המשפט המחוזי מרכז בפתח תקוה נעתרה ביום שלישי (2.11.10) לבקשת עו"ד רחל שיבר, פרקליטת מחוז מרכז, והורתה - במעמד צד אחד - על הקפאת כל נכסיהם של בני משפחה מראשון לציון, הנחשדים בעבירות של הפעלת מקומות להימורים אסורים ברחבי ראשון לציון ותל אביב ובעבירות של הלבנת הון בהיקף של כ-12 מיליון ש"ח.

בביתם של החשודים נתפסו כשלושה מיליון ש"ח במזומן, מוסלקים במקומות מסתור. אתמול הובאו ארבעת בני המשפחה - אב, שני בניו וקרוב משפחה נוסף - להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. ביהמ"ש האריך את מעצרם בחמישה ימים.

מחומר הראיות שנאסף עד כה בתיק החקירה עולה כי החשודים הפעילו, בין השנים 2009-2007, מקומות רבים בהם נערכו משחקי מזל אסורים, בראשון לציון ובתל אביב. במקומות אלה הועסקו על ידם "אנשי קש", אשר התייצגו כמי שניהלו את אותם המקומות על-מנת להסתיר את זהות המשיבים כמנהלי המקומות, וכן הועסקו על ידם דילרים אשר הפעילו את המשחקים האסורים. כולם מסרו את רווחי המשחקים האסורים לידי החשודים, וקיבלו מידיהם את שכרם.

בית המשפט הורה על עיקול כל הדירות, בתי העסק, הקרקעות, חשבונות הבנק, כספים במזומן וכלי הרכב של החשודים וכן הורה כי, בשלב זה, דמי שכירות מהעסקים המעוקלים יועברו ישירות למדינה.

החקירה מתנהלת בשילוב מספר גורמי אכיפה ובהם רשות המיסים בירושלים, מחלקת הונאה מרכז וימ"ר תל אביב, ומלווה על-ידי עו"ד ליאת פלג ויניב בן-הרוש מפרקליטות מחוז מרכז.

 קרדיט:  רות לורך ורחל שיבר   
http://www.news1.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה