באותו המקום אירוע דקירה נוסף



הייתה עדה לפני 3 שנים לרצח בבניין בו הוא מתגוררת. השבוע היא הייתה עדה לאירוע דקירה נוסף.

דליה גוזלן, תושבת ראשון לציון, הייתה עדה לפני שלוש שנים לרצח אישה בבניין בו הוא מתגוררת בראשון לציון. אתמול היא הייתה עדה באותו המקום לאירוע דקירה נוסף, שהסתיים בפציעתה הקשה של אישה בידי בעלה. "פתחתי את הדלת וראיתי אותה על הרצפה עם דקירות ומלא דם", היא משחזרת

 פרסום מקרה קשה של אלימות במשפחה אירע אמש בראשון לציון: בעל דקר את אשתו ופצע אותה פצעים קשים ברחוב ש"י עגנון בעיר. לפני שלוש שנים היה באזור מקרה אלימות דומה, כשבעל רצח את אשתו, אם לעשרה ילדים. דליה גוזלן, שמתגוררת בבניין, הייתה עדה לשני המקרים המזעזעים.

בראיון לחדשות 10 היא נזכרת באירוע שהתרחש אמש: "שמעתי שהוא תקף אותה, פתחתי את הדלת וראיתי אותה על הרצפה עם דקירות ומלא דם. קיבלתי סחרחורת וצעקתי לשכנים להזעיק משטרה. המשטרה הגיעה וצוות אמבלונס טיפל בה. הבחור היה בבית, שמעתי שהיה שתוי".

הבעל עצמו נפצע באורח קל בלבד וטופל במקום בעוד שהאישה, כבת 30, נדקרה בחזה. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת. אישה נוספת כבת 60 פונתה אף היא לטיפול בבית החולים כשהיא סובלת מפצעים קלים עם חתך בידה. בעקבות האירוע עצרה המשטרה את הבעל לחקירה והיא ממשיכה בבדיקת נסיבות האירוע.

קרדיט: חדשות nana10


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה