תושבי נותנים תקווה לילדים חולי סרטן



בימים אלו מארגן ארגון לתת תקוה מחנה חורף לעשרות ילדים חולים במחלות קשות בסיוע תושבי ראשון לציון.

בימים אלו מארגן ארגון לתת תקוה מחנה חורף לעשרות ילדים חולים במחלות קשות # בסיוע התושבים, יוקדש מחנה חורף 2010, לזכות תושבי ראשון לציון ואף יקרא על שמם # ראשי הארגון: "עזרו לנו לתת לילדים החולים מספר רגעים של אור בתוך ים של סבל"

מדי מספר חודשים, מוציא ארגון 'לתת תקוה', ילדים חולים במחלות קשות, להפסקה קצרה בת מספר ימים מהטיפולים הכואבים. במהלך ימים אלו, זוכים הילדים ובני משפחתם ליהנות מחופשה ללא תשלום ונופש בבתי מלון מהמפוארים ביותר בארץ.

כל זאת, כאשר מתנדבות ומתנדבים עוזרים להם לחוות בכל רגע אושר ושמחה. אלו ימים בהם ילדים אלו שוכחים מהמכאוב והסבל, חווים כיף ושמחה, נהנים מאטרקציות ופעילויות הממתיקות במעט את ים הכאב. הילדים יוצאים בליווי רופאים, אחיות ועובדות סוציאליות עם ציוד רפואי מלא, כדי לפקח על מצבם הבריאותי של הילדים במחנה ההבראה.

ארגון 'לתת תקוה', מקיים קשר ישיר ורציף עם העובדות הסוציאליות, של כל בתי החולים ברחבי הארץ ועובד עימם בשיתוף פעולה מלא, בכל הקשור לסיוע לחולים ולבני משפחותיהם. ולכן עפ"י המתכונת שהונהגה ע"י ראשי הארגון, מתקבלות פניות להרשמה למחנות הנופש, אך ורק אלו שהופנו דרך העובדות הסוציאליות של בתי החולים.

כבר בחודש הקרוב, יצאו שני קבוצות נפרדות, כאשר כל קבוצה מונה כ-70 ילדים חולים ובני משפחה שיצטרפו כמלווים, למחנה הנופש, עם אירוח נפלא במלון מפואר ברמה של 5 כוכבים, הכולל פנסיון מלא עם פעילויות מגוונות ושרותי בריאות.

לקראת המחנה הקרוב, בעקבות בקשת התושבים, יצא ארגון 'לתת תקוה' בקריאת עזרה לתושבי ראשון לציון, אשר נטלו על עצמם להטות שכם ולהשתתף במימון ילדים חולים היוצאים למחנה. ולכן, מחנה חורף 2010, יוקדש ע"י תושבי ראשון לציון, לילדים חולים במחלות קשות.

במחנה האחרון, כבר ביום השני לשהותם במקום, סיפרו החולים כי הם חשים "הקלה משמעותית בקשיי הנשימה ושיפור בתפקוד הגופני, עלייה במשקל והטבה כללית". מכתבי התודה הרבים שהגיעו אל משרדי ארגון 'לתת תקוה', אף מעידים על כך: "אין מלים בפינו להודות לארגון 'לתת תקוה', על המאמצים הרבים שהם עושים למעננו", כתבה אם ל-3 ילדים חולים. במכתב אחר שהגיע, נכתב בהתרגשות כי: "אין די מלים כדי לתאר עד כמה מחנה נופש מעין זה, מעניק לנו כוחות נפש להמשך הטלטלות, בין אשפוז אחד למשנהו".

ארגון 'לתת תקוה' קורא לתושבים היקרים, להטות שכם ולסייע לילדים החולים, לתת להם מספר רגעים של אור בתוך ים של סבל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה