פינוי אתר פסולת פיראטי



במבצע מיוחד של משטרת ישראל, עיריית ראשון לציון ועיריית בת-ים הושלם בהצלחה פינוי פולש משטח בבעלות פרטית.

במבצע מיוחד של משטרת ישראל, עיריית ראשון לציון ועיריית בת-ים הושלם בהצלחה פינוי פולש משטח בבעלות פרטית של עיריית ראשון לציון בשטח השיפוט של בת-ים. הפינוי הוא תוצאה של מאבק משפטי ארוך של העירייה נגד הפולש, אשר פלש לשטח לפני 4  שנים והקים בו אתר פסולת פיראטי, אורוות סוסים, מבנים יבילים ועוד. כנגד הפולש נוהלו הליכים משפטיים על פי חוק התכנון והבנייה ונתקבל צו הריסה וכן הליכי סילוק יד אזרחיים.

כוחות משטרה של מרחב איילון נכנסו לשטח ופינו את הפולש, לאחר מכן נכנסו לשטח נציגי עיריות ראשון לציון ובת-ים, בהובלת החברה לביטחון של עיריית ראשל"צ, שפינו את המבנים והציוד שהיו בשטח וסגרו את האתר לכניסת משאיות, על מנת למנוע המשך שפיכת פסולת במקום. בנוסף, הוצבו במקום מצלמות אבטחה. במהלך החודשים הקרובים תבצע עיריית ראשון לציון פינוי של הפסולת שהוטמנה במקום, וצפויה לתבוע את עלות הפינוי מהפולש.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אמר כי "פעולה נחושה של רשויות אכיפת החוק ושיתוף פעולה של עיריית ראשון לציון ובת ים הביאה לתוצאות הרצויות והוכיחה כי רק פעולה רצופה ושיטתית תמגר את נגע הפלישות לשטחי ציבור".

ראש עיריית בת-ים, שלומי לחיאני: "שיתוף פעולה בין רשויות מקומיות שכנות יאפשר טיפול בבעיות רבות ובשיפור איכות החיים של כל תושבי האזור. עלינו להרחיב את שיתוף הפעולה גם לנושאים נוספים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה