גבר נדקר ברחוב בראשון לציון



האיש, כבן 30, נדקר כנראה בקטטה על רקע סכסוך משפחתי. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא.

גבר כבן 30 נפצע הערב (יום ו') באורח קשה מאוד מדקירות בבטנו, בקטטה ברחוב הגלים בראשון-לציון. עדי ראייה סיפרו לשוטרים כי אלמוני נראה נמלט מהמקום, והמשטרה חושדת כי הדקירה אירעה על רקע סכסוך משפחתי. שישה בני אדם עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בקטטה.

צוות מד"א ממרחב אילון פינה את הפצוע לקבלת טיפול בבית החולים אסף הרופא, כשמצבו קשה מאוד ואינו יציב. האיש סובל מחתך עמוק בבטנו וכן מחתך בידו, ועם הגעתו לבית החולים הוא הועבר לחדר הניתוח. אדם נוסף שנפצע כנראה באורח קל בקטטה הגיע באופן עצמאי לבית החולים.

מידע ראשוני על הדקירה התקבל במוקד מד"א בסביבות השעה 17:30, וצוותים שהגיעו לרחוב הגלים בשכונת רמת אליהו מצאו את האיש שוכב על המדרכה ושותת דם. הוא היה מעורפל, ואיבד דם רב, ואחרי טיפול ראשוני פינו אותו צוותי ההצלה לבית החולים כשהוא מונשם ומורדם.

חוקרים ממשטרת ראשון לציון שהוזעקו לזירה פתחו בחקירה, ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי החלו לאסוף ראיות משטח שהשתרע בין המקום שבו נמצא האיש שותת דם, ועד לשביל סמוך המוביל למספר בתים. נראה כי בין שתי הנקודות הללו התנהל מאבק בין הדוקר לנדקר.

אירוע הדקירה החמור האחרון נרשם בליל שבת בשבוע שעבר, כשווהיבה חוסני זועבי נרצחה על-ידי בעלה בכפר נאעורה שבצפון. הרצח בוצע לעיניה של בתם בת ה-14.

לאחר הרצח נשמעו בכפרם של בני הזוג טענות, לפיהן האב החשוד ברצח - פהמי תאופיק זועבי - שהיה בעל עבר פסיכיאטרי, לא טופל כיאות.

קרדיט: אלי סניור YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה