הכשרת הישוב תקים מרכז מסחרי בראשל"צ



המרכז יוקם במקום קניון ישן בשדרות משה דיין, שנקלע לקשיים וננטש. ההשקעה המוערכת - 40 מיליון שקל.

קבוצת הכשרת הישוב שבשליטת משפחת נמרודי מתכננת להקים מרכז מסחרי חדש בשדרות משה דיין במערב ראשון לציון - כך נודע ל-TheMarker. שמו של המרכז יהיה שופ-אין סנטר נמרודי. בכוונת החברה לבנות במקום מרכז מסחרי בשטח של 6,000 מ"ר, ומעליו שתי קומות משרדים בשטח של כ-3,000 מ"ר, בהשקעה מוערכת של כ-40 מיליון שקל.

כיום נמצא במקום שלד עזוב ומגודר של מה שהיה הקניון הראשון שנפתח בראשון לציון, על מגרש בשטח של כחמישה דונם ברוטו (שצפויות בו הפקעות). לאחר התלבטויות אם לשפץ את המבנה הישן או להורסו הוחלט להרוס אותו, ולבנות מרכז מסחרי חדש בן שתי קומות, שמעליו שתי קומות משרדים בשטח של כ-1,500 מטר רבוע כל אחת ו-150 מקומות חניה. בנוסף יועמדו חניות מהמרכז הסמוך, G1, לטובת מבקרי השופ-אין סנטר.

המיקום של המרכז החדש יהיה בין הרחובות ההגנה ולישנסקי, כשלידו שרשרת של שלושה מרכזים של חברת גזית גלוב ישראל: סינמה סיטי, G2 וקניון G1-הום סנטר, הצמוד לשופ-אין סנטר.

את המרכז המסחרי רכשה קבוצת הכשרת הישוב (50%) בשיתוף קבוצת משקיעים בשותפות שווה בשנות ה-90, בשעה שהקניון הוצע למכירה במסגרת כינוס נכסים, ומאז אין בו פעילות. לפני כשלוש שנים קיבלה החברה החלטה אסטרטגית לפתח את נכסיה ועתודות הקרקע שבבעלותה, ולצורך חידוש המרכז נבחר האדריכל אודי כסיף ממשרד מייזליץ כסיף.

קניון של מותגי אופנה

להערכת משווקי הפרויקט, פלטינום אפיקי נדל"ן, משה רוזן ויהודה בילר, דמי השכירות שייגבו בשטחים המסחריים ינועו בין 130 ל-150 שקל למ"ר.

דמי השכירות למשרדים מוערכים ב-45 שקל למ"ר. בנוסף, הקונצפט של הקניון עדיין נבחר סופית, והנטייה כרגע היא ליצור קניון של מותגי אופנה ייחודיים ופחות רשתות אופנה.

בזמן הקרוב צפויה החברה להגיש בקשת היתר להריסת המבנה הקיים ולבניית החדש. הקמת הפרויקט צפויה להסתיים בעוד כשנתיים.
 
קרדיט: רז סמולסקי   TheMarker

לכתבה המקורית


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה