אישום: רצח את אשתו בגלל פרידה



הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אבוהאיי גטאנך, בן 39 מראשון לציון, שנעצר בחשד שדקר את אשתו למוות במהלך ויכוח

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אבוהאיי גטאנך, בן 39 מראשון לציון, שנעצר בחשד שדקר את אשתו למוות במהלך ויכוח ביניהם .כתב אישום הפרקליטות הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כתב אישום נגד אבוהאיי גטאנך, תושב ראשון לציון בן 39 בגין רצח אשתו בדקירות סכין, לאחר שחשד כי היא בוגדת בו עם גבר אחר.

הרצח אירע ב-7 בנובמבר, סמוך לשעה 10 בערב. בין בני הזוג המתגוררים בראשון לציון ניצת ויכוח, כשבמקום נוכחים בני משפחה נוספים. מכתב האישום שהגיש עו"ד אלון טנקג'י מפרקליטות מחוז המרכז, עולה כי האישה, טסרה מלקם, ביקשה באותו ערב להיפרד מבעלה, וזה בתגובה עזב את הבית כשהוא מאיים לעברה שהוא הולך להביא סכין מבית אביו.

עוד עולה מכתב אישום, כי גטאנך חזר אל הבית כדי לממש את איומיו, ודקר את אשתו מספר פעמים כשהיא במיטתה. "הנאשם אחז בצווארה של מלקם, רכן מעליה ודקר אותה באמצעות הסכין מן הכתף ולאורך בית החזה", פירט עו"ד טנקג'י.

לשמע זעקותיה של האישה נכנסו קרובי משפחה אל החדר וניסו להשתלט על הבעל ולהוציא מידיו את הסכין. כתוצאה מכך נדקר אחיה של האישה בבטנו, והוא נזקק לטיפול רפואי. לאחר שהשתלטו על הבעל הוא נעצר על ידי שוטרי ראשון לציון. האישה, שנפצעה באורח קשה הובהלה לבית החולים אסף הרופא בפתח תקווה, שם מתה מפצעיה חמישה ימים לאחר מכן.

קרדיט: נתיב נחמני NRG.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה