דיירים חדשים בנחלת יהודה



הבניין הראשון מתוך 4, בפרויקט של חברת פרשקובסקי בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון נמסר בימים אלו לרוכשים.

הבניין הראשון מתוך 4, בפרויקט של חברת פרשקובסקי בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון נמסר בימים אלו לרוכשים. מנכ"ל חברת 'פרשקובסקי השקעות ובנין': "הרוכשים שלנו הם הדיירים הראשונים שקיבלו דירותיהם בשכונה"

מתאכלסים: הפרוייקט של פרשקובסקי בשכונת נחלת יהודה החדשה בראשון לציון, הוא הפרויקט הראשון בשכונה שהחל במסירת דירות לרוכשים. הפרויקט על כל שלביו כולל ארבעה מגדלים מפוארים הכוללים 136 דירות יוקרה בנות 4 ,5 חדרים, מיני פנטהאוז, פנטהאוזים, לופט גן ולופט גג. שיווק שלבים א', ב' ו-ג' של הפרויקט הסתיימו. לאחרונה נפתח לשיווק שלב ד' של הפרויקט, השלב האחרון בפרויקט - בניין בן 13 קומות, לכל דירה חנייה, לובי הבניין מפואר, מפרט הדירות בסטנדרט גבוה ואיכותי. 

מחירים לדוגמא של דירות בשלב ד':

דירת לופט 5 חדרים - 128 מ"ר + מרפסת 26 מ"ר 2 חניות מקורות + מחסן, החל מ - 2.2 מיליון שקל.

דירת 4 חדרים - 103 מ"ר + מרפסת 17 מ"ר + חנייה - החל מ-1.560 מיליון שקל.

דירת 3 חדרים – 79 מ"ר + מרפסת 17 מ"ר + חניה החל מ 1.36 מיליון שקל.

 הפרויקט ממוקם בשכונה חדשה בנחלת יהודה. כל התשתיות של השכונה בסטנדרטים חדשים, בשכונה יוקמו בתי ספר, גני ילדים, הרחובות בה יהיו בסגנון הולנדי. כמו-כן יוקם בה מרכז מסחרי וכל המתקנים הדרושים על מנת לקיים שכונה עצמאית.
 
לדברי יוסי פרשקובסקי, מנכ"ל חברת "פרשקובסקי השקעות ובנין": "חלק מהשרות שלנו זה עמידה בזמנים שלהם התחייבנו, בניית הפרויקט החלה במאי 2009
  
ועתה בתום תקופה של 19 חודשים נמסרו הדירות לרוכשים. שכונת 'נחלת יהודה החדשה' הממוקמת בצפון ראשון לציון, היא אחת השכונות האיכותיות במרכז הארץ בשל סטנדרט הבנייה הגבוה והגישה המהירה לצירי התנועה העיקריים (גשר ראשון וצומת בית דגן) ולמרכז העיר לצד פרטיות ושקט הנובעים מפיתוח סביבתי מתקדם וגנים ירוקים, שירותים קהילתיים ואזורי מסחר. כל אלה ועוד, מבטיחים כי שכונת נחלת החדשה תהיה השקעה שתניב עליית מחירים בעתיד, וכי משפחות שבוחרות לרכוש דירה באזור ייהנו מעבר לחוויית המגורים האופטימלית ומאיכות חיים, מעליית ערך הנכס בעתיד".
 
השכונה מורכבת משני-שליש בניינים במרכזה ושליש בתים צמודי קרקע. השכונה ממוקמת בראשון לציון בין ראשון הותיקה לבין ראשון מערב, בסמוך לכביש 4 וקרובה מאוד לצומת בית דגן, המיקום של השכונה והנגישות שלה לערוצי תנועה מרכזיים, הקרבה למרכזים תעסוקתיים, אלו הופכים אותה לאחת השכונות המבוקשות בראשון לציון.
 
נחלת החדשה היא חלק מתב"ע עדכנית ומאושרת של האזור, המהווה כיום פרויקט דגל של עיריית ראשל"צ. הנגישות של השכונה החדשה לצירי התנועה של גשר ראשון והירידה הקצרה לכביש 4, גבוהה ביותר ביחס לשכונות המערביות של העיר.

קרדיט: גלעד מורג  MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה