מפגש עם פקחי החברה לביטחון



בשבוע שעבר נפגש ראש העירייה, דב צור, עם עובדי החברה לביטחון וסדר ציבורי. צור: "התושבים הם הלקוחות שלנו"

בשבוע שעבר נפגש ראש העירייה, דב צור, עם עובדי החברה לביטחון וסדר ציבורי. במפגש השתתפו גם חבר המועצה ומחזיק תיק הביטחון, סורין גנות, מנכ"ל החברה, מוטי נחמני, והנהלת החברה.

ראש העירייה ביקש להיפגש עם העובדות והעובדים על מנת לשמוע מהם על האתגרים והקשיים בעבודת הפיקוח. צור פתח את המפגש בהצגת עיקרי העשייה העירונית והתכניות לשנת 2011 בתחום המאבק באלימות. צור: "במהלך השנה הקרובה ניכנס באופן מלא לתכנית "עיר ללא אלימות". אנו מתמודדים עם האלימות במספר מישורים: פעם אחת במישור האכיפה, עליו אתם מופקדים. יש לנו 8 ניידות סיור, הפועלות 24 שעות ביממה. בנוסף לכך פועלות 4 ניידות משולבות עם משטרת ישראל וצוות נוער משולב. בימים אלו מוקם פרויקט שליטה ובקרה אשר בסיומו יותקנו כ-1000 מצלמות ברחבי העיר שישמשו לביטחון, שליטה ובקרה של גורמי העירייה וגורמי הביטחון בעיר".

"אך אתם לא לבד במערכה", ציין צור, "אנו אנחנו משקיעים משאבים רבים ביצירת פעילות חיובית לבני הנוער בעיר. בתקציב שנת 2011 העלנו את תקציב הנוער ב-50% לעומת 2008, על מנת לייצר אלטרנטיבה אטרקטיבית של פעילות מהנה ומעניינת. 3 מרכזי נוער חדשים כבר הוקמו, מתחם נוער ענק בהקמה ו-10 מתחמים נמצאים כעת בתכנון ובנייה. בנוסף, השקענו בשיפוץ מבנים לתנועות הנוער, בחופשת הקיץ ובחגים הופעלה תכנית "הנוער על המפה" ונערכו מופעים של מיטב האמנים בחוף הים. כמו כן, הופעלו נקודות "מחצלת" שהפגישו את בני הנוער לפעילות מסודרת בגנים הציבוריים ובמקומות הפתוחים, ומרכזים קהילתיים היו פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה".

הפקחים הציגו לראש העירייה את האתגרים בעבודת הפיקוח וציינו, כי למרות שהם מופקדים על הסדר הציבורי, ופעמים רבות הם נקראים למקום על ידי התושבים עצמם, המפגש עם התושב הוא בדרך כלל מורכב ולא פשוט, "אף אחד לא אוהב לקבל דו"ח" אמרו הפקחים. צור שיבח את עבודת הפקחים והדגיש בפניהם, כי תושבי ראשון לציון הם הלקוחות היחידים שלנו. אין להם חברה אחרת לביטחון ואנחנו מבחינתם הכתובת לכל דבר ועניין. 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה