נחטף ונכלא חודשיים בגלל חוב



שני תושבי ראשון לציון נעצרו בחשד כי חטפו תושב בת ים, לאחר שהלוואה שלקח בשוק האפור טפחה לחוב גדול.

שני תושבי ראשון לציון נעצרו בחשד כי חטפו תושב בת ים, לאחר שהלוואה שלקח בשוק האפור טפחה לחוב גדול. הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם

חטיפה,השוק האפור,חוב כספי המשטרה תבקש הבוקר (ב') להאריך את מעצרם של שני תושבי ראשון לציון, החשודים בחטיפתו של תושב בת ים בשנות ה-30 לחייו. החטוף חולץ אתמול על ידי שוטרי משטרת תל אביב מהדירה שבה הוחזק ברחוב החליל במערב ראשון לציון, לאחר שהחזיק בחוב שתפח לכחצי מיליון שקל כלפי החשודים בחטיפתו.

תחילתה של הפרשה לפני כחודשיים, אז הגיעו שני החשודים לביתו של תושב בת ים ודרשו ממנו להסדיר חוב כספי שהחל כהלוואה שנטל בשוק האפור בסך 100 אלף שקל. על פי חקירת המשטרה, למרות ששילם חלק נכבד מערך הקרן של ההלוואה, דרשו החוטפים סכומי כסף נוספים כריבית.

החוב עלה לסכום של חצי מיליון שקל, ובשלב מסוים הודיע החטוף שאינו יכול להמשיך עוד בתשלום. בתגובה חטפו השניים את בעל החוב והובילו אותו באלימות מביתו לדירת מסתור בראשון לציון, שם הוחזק קרוב לחודשיים בעוד שהלחץ על משפחתו להעביר את הכסף נמשך.

על פי החשד, החוטפים בצעו בין היתר שיחות טלפון, שבהן דרשו מבני המשפחה להעביר את הכסף - במידה שלא יעשו זאת, איימו שיפגעו בחטוף. הפרשה הגיעה לסיומה לאחר שהחוטפים התקשרו שלשום למשפחתו של החטוף והודיעו להם כי יוציאו אותו להורג אם לא יעבור אליהם התשלום. בעקבות האיום, פנו בני המשפחה למשטרה שפעלה לאתר את הדירה שבה הוחזק החטוף.

לפני למעלה משבוע מתה דודתו של החטוף והחוטפים החליטו לבצע מחווה לחטוף ולמשפחתו. הם הסכימו להביא אותו לדירה שבה ישבו בני המשפחה שבעה כשהוא מוקף באנשיהם.

"בני המשפחה ראו את סימני החבלה על גופו והבינו שהוא חווה התעללות קשה וחייו בסכנה. החוטפים הזהירו את בני המשפחה שאם הם יערבו את המשטרה , הם מייד ירצחו את החטוף, ולכן בני המשפחה חששו מלערב את המשטרה", סיפר רב פקד אילן מידן ראש צוות החקירה במשטרת מרחב איילון", אבל לאחר הביקור בשבעה הבינו בני המשפחה שאין מנוס מלערב אותנו", הוסיף מידן.

"הם השתמשו באלימות קשה כלפי החטוף", סיפר קצין בכיר במשטרת תל אביב. "כשנכנסנו לדירה מצאנו את החטוף מפוחד, כשהוא חבול וסימני אלימות על גופו".

אבי אשכנזי nrg.co.il
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה